Thursday, November 7, 2013

OOTD// 7112013

Hehe. Eindelijk weer tijd voor een OOTD. Ik beloofde nog in mijn vorige post dat ik vaker een outfit zal posten. Maar dat is er deze week nog niet van gekomen..

Dit geruite blousje heb ik via Marktplaats gekocht voor maar €8,-. Wat een fijn prijsje! En hij past zo goed bij mijn donkerblauwe broek en groene schoenen. Sorry voor de witte gloed op de foto, maar het was al bijna donker buiten..

Wat vind jij van deze outfit?

|| Blouse- Zara || Broek- H&M || Schoenen- Unknown ||

13 comments:

  1. Wat een leuk setje! Past goed bij elkaar, de schoenen vind ik heel leuk!

    ReplyDelete
  2. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    ReplyDelete
  3. Ik vind het super leuk en dan vooral die schoenen, die kleur is zo leuk!! :)

    ReplyDelete
  4. Het blousje ziet er heel leuk uit!

    ReplyDelete
  5. Mooi groen kleurtje van die schoenen!

    ReplyDelete
  6. Wauw ik vind de schoenen echt leuk! Super gave kleur. Ik koop eigenlijk nooit wat via marktplaats.. zie nooit leuke dingen of ze bieden alles super duur aan, haha

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO