Friday, November 15, 2013

OOTD// 15112013

Eigenlijk is dit meer een 'outfit of the week'. Omdat ik deze hele week vrij was, vind ik het echt héérlijk om eventjes bij te komen. Gewoon een week lang lekkere chill-kleding dragen en make-up loos rondlopen door het huis. Even he-le-maal niks!

Daar was ik echt aan toe. Een fijn weekend alvast!
p.s. er komt weer een leuke win actie aan.


|| Trui: Vila || Joggingsbroek: Panther (Bristol) ||

p.s. AOWOB heeft nu ook een eigen Facebookpagina. Ik zaal het leuk vinden als je de pagina wilt liken.

23 comments:

  1. Ik vind het zo leuk hoe jij deze posts maakt!
    liefs,
    wies

    www.xwiesx.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Zo'n momenten kunnen zalig zijn! De joggingsbroek ziet er ook erg comfy uit!

    ReplyDelete
  3. Ik vind het ook altijd heerlijk om dan in een joggingsbroek te lopen. Ik heb toevallig dezelfde, haha. De trui vind ik heel erg leuk!

    ReplyDelete
  4. Die trui lijkt me heel fijn!



    www.style-chameleon.com

    PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  5. Mooie blog Judith, ziet er erg gaaf uit :) Ga zo door !

    ReplyDelete
  6. Die joggingbroek is zo fijn he!! Ik heb 'm ook :) mijn favoriet

    ReplyDelete
  7. Heerlijk! Ik hou van dit soort comfy outfits!

    ReplyDelete
  8. leuk truitje !
    www.lifeofnessah.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Loving the grey jumper.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    ReplyDelete
  10. Ik ben altijd zo dol op die dagen dat je even helemaal niks moet!

    Xo

    ReplyDelete
  11. haha lekkere chille outfit voor de week :)

    x J. from iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
  12. Die trui is echt heel leuk ^^

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  13. Oeh i know the feeling, heerlijk is dat om lekker te niksen! Ik vind je chill trui heel erg leuk! :)

    Liefs van Rosie

    ReplyDelete
  14. ohh je hebt altijd zo´n mooie sweaters. Loveit <3

    ReplyDelete
  15. Zulke dagen zijn altijd fijn :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO