Friday, November 29, 2013

NEW IN// Trui van Sans-online

Toen ik laatst mijn truien wishlist met jullie deelde had ik het er al over om één trui daarvan aan te schaffen. Zo gezegd zo gedaan. Een dag later lag de trui van Vero Moda bij mij op de mat.

Ik bestelde de trui in de maat M. Een maatje te groot zodat ie lekker oversized valt. Het fijne aan deze trui is dat hij eigenlijk overal bij past. De mouwen zijn lekker fluffy en dat ontbrak nog in mijn kledingkast. Op mijn schouders zitten twee ritsjes als detail. Ik ben in ieder geval erg tevreden met deze trui:)

Wat vind jij ervan?


18 comments:

  1. Wat een leuke trui! Die ritsjes zijn echt een leuk detail. x

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke trui! Die ritsjes zijn echt een leuk detail. x

    ReplyDelete
  3. wauw mooi exemplaar girl!

    liefs
    en alvast een goed weekend

    ReplyDelete
  4. Oehh, dat ziet er leuk uit! Ik ben benieuwd hoe je het gaat combineren!

    ReplyDelete
  5. Ik vind de ritsjes er op leuk :)

    Xo

    ReplyDelete
  6. Oh echt een leuke trui, heerlijk warm voor in de winter! :) En ik koop ook vaak een trui in een grotere maat, dan zit die zo chill!

    ReplyDelete
  7. Oh wauwie die trui is echt lekker cozy en mooi etc te gelijk!! :D

    ReplyDelete
  8. Leuke trui! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  9. He wat leuk dat je mee doet met de give away, het is alleen de bedoeling dat je 1 van de 6 kledingstukken uit de post kiest! Dat kan je als nog in een comment laten weten als je dat wilt!
    Ik zal het in mijn post nog even wat duidelijker zetten.
    xManon

    ReplyDelete
  10. Wat heb je een leuke trui gescoord! Ben benieuwd hoe hij je staat.
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hele leuke trui :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  12. Wat een heerlijke comfy trui zeg :D Hij is leuk!!

    ReplyDelete
  13. Super leuke trui!

    X Kim
    www.key-are.blogspot.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO