Tuesday, November 5, 2013

NEW IN// Booties

Ik zeg het alvast van te voren: deze booties waren begin vorige week al binnen gekomen. Dat betekend dus: Oktober, en dat ik me nog steeds aan mijn 'no buy month' heb gehouden.

Ik heb altijd al zitten twijfelen over deze booties van de H&M, maar ik wilde niet weer €30,- aan een paar schoenen uitgeven. Totdat ik erachter kwam dat ze in de sale waren voor maar €15,-. Toen moest ik er eigenlijk ook niet meer overna denken en heb ik ze maar in een opwelling aangeschaft. En nu? Nu ben ik er héél erg blij mee! Ik kan eindelijk weer op 11 centimeter hakken lopen zonder koude voeten te krijgen. Want, wat wordt het ineens koud buiten zeg..

En nu vlieg ik snel naar de winkel om haarverf te kopen. Spannend! Wat vind jij van mijn (alweer) nieuwe booties?



19 comments:

  1. Ik snap dat je ze toen niet kon laten liggen ;)
    Ze zijn leuk!

    ReplyDelete
  2. Voor €15,00 kun je ze makkelijk erbij nemen inderdaad!

    ReplyDelete
  3. Waaauw, ik vind ze echt super!
    Voor vijftien euro zou ik ze ook kopen hoor haha ^^

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  4. Oh wauw, hele mooie laarzen! Vooral voor die prijs zijn ze geweldig. x

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke laarsjes! Ik heb net deze besteld: http://www.hm.com/nl/product/14207?article=14207-A Die zijn ook erg leuk vind ik zelf ;-)

    (Bedankt trouwens voor je leuke comment op m'n blog!)

    ReplyDelete
  6. Ze zijn leuk! Vooral voor dat prijs! Ben benieuwd hoe je het gaat dragen :)

    x J. from iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige laarzen!
    www.thewayoflifeofkey.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. Maar 15,-?? Wat een super goede aankoop!! Dat heb je echt heel goed gescoord! Geniet ervan:)

    ReplyDelete
  9. Mooi, dus zullen overal wel bij passen!



    www.style-chameleon.com

    HAIRTREATMENT GIVEAWAY

    ReplyDelete
  10. Deze zijn echt heel erg gaaf, ik zoek ook nog steeds van zulke schoenen :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO