Monday, November 18, 2013

MONDAY INSTADIARY// #15

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

p.s. AOWOB heeft nu ook een eigen Facebookpagina. Ik zaal het leuk vinden als je de pagina wilt liken.

||1. Het enige sportieve wat ik vandaag doen. ||2. Ik ben Sinterklaas, thanks to Marktplaats. ||3. Bezig met een DIY project. (Coming soon!) ||4. Mooi dier. ||5. Lekker dineren. ||6. Na drie maanden heb ik eindelijk het level gehaald. ||7. Cappuccino met slagroom. ||8. Muntthee op het werk. ||9. Erachter komen dat scrabble echt een drama is. ||

17 comments:

  1. Wat een leuke foto's!! :) Ik vind muntthee zo lekker en ik ben echt superslecht in scrabble!! haha X

    ReplyDelete
  2. Wij spelen alleen maar scrabble op vakantie en aangezien ik meestal win, vind ik het een best leuk spel haha ;-)

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's! Wat een mooie kat <3 en ik ben nog steeds benieuwd naar muntthee, iedereen heeft het er altijd over en ik heb het nog steeds niet geprobeerd!

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's, ben benieuwd naar je DIY's!

    ReplyDelete
  5. Leuk gedaan in een collage! Hmm, chocomelk met slagroom

    ReplyDelete
  6. Wat een heerlijke koffie hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's weer! Ik vind je katje toch altijd zo mooi!

    Xo

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke foto's zeg. En de muntthee ziet er echt mooi en leuk uit!

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's! Als je dan toch sinterklaas bent.... Mijn lijstje is laa-aang! ;)
    liefs,
    tjalynepiennew.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ik ben benieuwd naar je DIY!



    www.style-chameleon.com

    PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  11. Leuke foto's!! Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award, kijk snel op mijn blog:)
    liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  12. Heerlijk cappuccino met slagroom! En muntthee vind ik ook super lekker! Leuk om te zien allemaal.

    ReplyDelete
  13. Haha vissticks met hamburger, vreemd ;) Scrabble is en blijft leuk!

    ReplyDelete
  14. Hmm vissticks en munt thee! En wauw, jullie kat!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO