Monday, November 11, 2013

MONDAY INSTADIARY// #14

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Nieuwe sausbakjes op het werk. ||2. Indoor barbecueën. ||3. Tentamen nr.1 in de kerk. ||4. Haartjes in de verf. ||5. Tijd voor een dosis klassieke muziek. Waar is mijn concentratie? ||6. Happy new hair! ||7. Tijd voor de EMA's. || 8. Leren, leren, leren. ||9. Naar Carrie met vriendlief. ||

15 comments:

  1. Oh die indoor bbq ziet er heel lekker uit! En je nieuw haar is echt mooi trouwens :)

    ReplyDelete
  2. Dat indoor bbq ziet er super lekker uit!

    ReplyDelete
  3. Heel erg leuk om te zien! En je nieuwe kapers staat je echt mooi!

    ReplyDelete
  4. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    ReplyDelete
  5. Heel leuk! Ziet er gezellig uit. ♥ Xx

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's. Je haar kleur is echt mooi!

    ReplyDelete
  7. Mooi kapsel heb je! Ik ga morgen ook weer voor een pony :)

    ReplyDelete
  8. Leuke foto's! Je haar is leuk zo!

    ReplyDelete
  9. Hele leuke foto's!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  10. Leuk om te zien! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  11. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Zou je eens willen kijken op mijn blog?
    http://the-freaking-third-blog.blogspot.nl/
    xoxo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO