Monday, November 4, 2013

MONDAY INSTADIARY// #13

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.


||1. Lekker leren onder het dekentje. ||2. Matchtime! ||3. Regen, regen, regen.. ||4. Het stormt niet, ons haar zit gewoon wild. ||5. Heerlijke nieuwe smaak chips. ||6. Een nieuwe op webdesign (binnenkort meer) ||7. Scary Movie 5. ||8. Sporttijd. ||9. Model. ||

13 comments:

  1. Wat een leuke foto's! :)

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  2. Leuke fototjes! Vies weer dat het is.. En die smaak chips is heel apart, wel lekker! Voor 3 chipjes dan, daarna ben ik er al op uitgegeten haha. Laatst had ik chips in kapsalon smaak, met een soarma smaak, heel raar haha!

    ReplyDelete
  3. Leuk, ik ben benieuwd naar de chips smaak! Grappige combinatie zeg haha

    Love,
    May // ohmaygod.com

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's! Ik heb zo'n zin in Lays..

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  5. aah! Die chips! Is dacht echt echt lekker? Leuke blog

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! Ik heb ook last van storm haar! ^^

    ReplyDelete
  7. Stokbroodje kruidenboter chips? Die kende ik nog niet, waaaah het klinkt zo lekker! :) xo

    ReplyDelete
  8. HU wow die chips haha, die ken ik helemaal niet. Die ga ik morgen in mijn tussenuur even halen haha.

    ReplyDelete
  9. Die foto van jullie in de storm vind ik zo leuk! En nu heb ik trek in chippies dus die ga ik nu zoeken haha

    Xo

    ReplyDelete
  10. Leuke weet had je! Super leuk design, en wat een coole kat!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO