Wednesday, November 6, 2013

LOOKBOOK// Wild West

Het is alweer een tijdje geleden sinds ik een lookbook heb geplaatst. Dit kwam eigenlijk meer omdat ik het elke keer vergat en ik de lookbooks die er op dit moment zijn iets te koud vind voor het weer momenteel. Ik kan wel lookbooks gaan plaatsen met jurkjes en topjes maar daar heeft niemand wat aan op dit moment.

Ik heb gekozen voor de lookbook Wild West van Nelly.com. Ik vind het bordeaux rode jurkje erg mooi die je op de eerste foto ziet. Voor de rest is de 'cowboystyle' niet echt iets voor mij. Maar gelukkig zie je niet echt veel cowboy terug in deze collectie. Het zijn de kleine details (zoals het paard, en het zadel) die deze look een wild west gevoel geeft.

Wat vind jij van deze lookbook?







8 comments:

  1. Mooi! Supermooi jurkje! die van.. 879,95... :( Liefs

    ReplyDelete
  2. Nelly.com heeft altijd leuke lookbooks! Deze is inderdaad erg mooi, maar die eerste afbeelding is wel direct prijzig. x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO