Wednesday, November 20, 2013

GIVE AWAY// 2 armbandjes van 21Jewelz

De laatste tijd krijg ik steeds meer reacties, bezoekers en volgers. En daar wil ik jullie héél erg voor bedanken! Zonder jullie was het bloggen niet leuk geweest en jullie zijn mijn inspiratie om elke dag weer een artikel online te zetten. Om jullie te bedanken heb ik in samenwerking met 21Jewelz een leuke win-actie opgezet!

21Jewelz is een webhop waar je terecht kan voor trendy sieraden van een goede kwaliteit en een fijn prijsje. Het leuke aan deze webshop is dat ze inspelen op de laatste modetrends. Zo hebben ze cross, infinity armbandjes en statement kettingen die op dit moment helemaal hot zijn in modeland. Het merendeel van hun collectie is zelfs handgemaakt!




Ik mag twee van jullie gelukkig maken met één van deze armbandjes. Één gouden cross armband en één infinity armband. Elke t.w.v. €10,95. Op 5 december (pakjesavond) maak ik de winnaressen bekend!

Wat moet je doen?
- Volg mijn blog op Bloglovin' en/of GFC
- Like de Facebookpagina van 21Jewelz
- Laat een geldig email-adres hieronder achter

Wat mag je doen? (Om meer kans te maken)
- Volg 21Jewelz op Instagram (+1)
- Like mijn Facebookpagina (+1)

Goodluck!

27 comments:

  1. Wauw wat ontzettend gaaf!!! ik doe mee heb overal opgeliked behalve 21jewelz volgen via instagram nog niet!
    Liefs, http://rachelkromdijk.blogspot.nl rachelkromdijk@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Héél toffe armbandjes dus done, done and done! ;)

    e-mail: aurelie@lovelifelovefashion.be

    x

    ReplyDelete
  3. Allebei gedaan :)
    Email is: laurameelboks@gmail.com en follow het blog van mij en een paar vriendinnen? (lilyssweetness.blogspot.com)

    ReplyDelete
  4. Allebei gedaan :)
    Email is: laurameelboks@gmail.com en follow het blog van mij en een paar vriendinnen? (lilyssweetness.blogspot.com)

    ReplyDelete
  5. Ik vind ze heel erg leuk! :) Ik heb alleen geen Facebook en Instagram, maar ik wens iedereen wel veel succes, de bandjes zijn echt schattig!! :) X

    ReplyDelete
  6. Ik heb alles gedaan (beide facebooks (de jouwe volgde ik al), instagram en bloglovin' deed ik ook al even) en dit is m'n emailadres nena.verbeeck@gmail.com
    Superleuk actie! Ik ga voor het infinity bandje!

    ReplyDelete
  7. Goud staat mij niet zo goed anders deed ik zeker mee! Succes iedereen :) x Anne

    ReplyDelete
  8. Gave winactie! Ik doe graag mee voor het infinity-armbandje! Ik volg je nu op Bloglovin' en 21Jewelz op Facebook en heb het artikel op Bloglovin' geliked. Mijn e-mail is trouwens info@beautiliciousworld.nl

    ReplyDelete
  9. Leuke win actie. Ik sla hem dit keer over! <3 succes meiden.

    ReplyDelete
  10. Mooie sieraden, ik doe graag mee :) Heb de stapjes gedaan!

    ReplyDelete
  11. Oh wauw wat een mooie armbandjes! Hopelijk win ik er eentje (de cross armband heeft m'n voorkeur hihi) Ik heb alles maar dan ook ALLES gedaan wat moest én mocht! Mijn emailadres is marykejane@hotmail.com x

    ReplyDelete
  12. Dat zijn prachtige kerstcadeautjes, graag doe ik mee.
    groetjes,
    Anita

    ReplyDelete
  13. Leuke winactie, succes allemaal!

    ReplyDelete
  14. Ontzettend leuk! Ik doe mee <3
    Liefs,
    amerensjansma@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Supertof! Ik doe graag mee!

    mirnevanmegen@live.nl

    ReplyDelete
  16. Wat leukk!! Ik doe zeker mee, ik heb je je facebook pagina al geliked.
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com / rosannevandierenn@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. So cute.

    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    ReplyDelete
  18. Wat een toffe giveaway! Ik doe zeker mee en heb alle stappen gedaan. Ook de extra stappen! ;)
    Mijn emailadres is aboutfashion.liesbeth@gmail.com!

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  19. Ik volg je via Bloglovin én GFC, ik vind de Fb van Jewelz21 leuk en hun Instagram, ik vind jouw Fb pagina leuk en mijn e-mail adres is:
    xmaartje_@live.nl

    Ik hoop dat ik win! Duimen!

    X

    ReplyDelete
  20. Super leuk!
    Ik doe mee!
    En nu maar hopen

    liefs.
    Jonne

    ReplyDelete
  21. Super leuk, ik doe mee!
    nicolemeijer97@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee.

    - Ik volg je blog op Bloglovin' én GFC
    - Ik heb de Facebookpagina van 21Jewelz geliked
    - mariska.wubbels@gmail.com

    - Ik volg 21Jewelz op Instagram (+1)
    - Ik heb je Facebookpagina geliked (+1)

    Succes iedereen! Liefsx

    ReplyDelete
  23. Hi, super leuke winactie! Ik doe graag mee! Wat heb ik gedaan:
    - Ik volg je op GFC en Bloglovin'
    - Ik heb de Facebookpagina van 21Jewelz geliked
    -Ik heb je Facebookpagina geliked (+1)

    Mijn e-mail is: femkesstyle@gmail.com
    Fingers crossed, voor deze super toffe prijs!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  24. ik wens iedereen veel succes met winnen!

    ReplyDelete
  25. Oeh, wat een leuke giveaway! Ik volgde je al op Bloglovin en nu ook op GFC en ik heb de beide facebook pagina's geliked. Mijn email is anouckdl@gmail.com
    Nu maar duimen voor deze leuke prijs!

    ReplyDelete
  26. Ik deed al mee, maar wou je even laten weten dat ik alles heb gedaan.
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO