Tuesday, November 12, 2013

FAVORITES// Outfits MTV EMA's

Ik zat zoals vele van jullie zondagavond om 21:00 uur aan de buis gekluisterd. Stiekem baalde ik wel dat ik er niet bij was. Maar met de kaarsjes om me heen en vriendlief naast me, zag ik alle artiesten vanaf een goede plek: de bank. Al wel ik zo nu en dan werd knettertjegek van de vele reclames.

Anyway, ik werd geinspireerd door de mooie outfits die de artiesten en presentatoren droegen. Het leek mij leuk om mijn favoriete outfits van de MTV EMA's met jullie te delen. Zo vind ik het gewaagde pakje van Miley Cyrus wel wat hebben, ben ik erg jaloers op de kanten jurk van Ellie Goudling, is de jurk van Katy Perry geloof ik voor iedere vrouw een droom, vind ik Bruno Mars lekker stoer gekleed en staat de jurk van Iggy Azalea haar prachtig.
Natuurlijk waren Eminem, Robin Thicke en de rest van de artiesten en presentatoren ook geweldig om te zien, maar die outfits behoren niet tot mijn favorieten.

Wat vind jij van deze outfits?




18 comments:

  1. Ik vind de outfits heel gaaf al zou ik het zelf nooit dragen, vooral die van Miley Cyrus was weer erg apart!! haha Wel leuk om nog even de foto's te zien!! X

    ReplyDelete
  2. Ik vond het optreden van Katy Perry heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Die benen van Miley lijken echt eindeloos!



    www.style-chameleon.com

    PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  4. IGGY Zag er goed uit x www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  5. Ik baalde ook heel erg dat ik er niet bij kon zijn, haha. De meeste outfits vond ik wel tof, maar die van Miley vind ik verschrikkelijk. Beetje goedkoop enn niet echt flatteus voor haar lichaam.

    ReplyDelete
  6. Ellie Goulding ziet er zo prachtig uit!

    ReplyDelete
  7. Super! Ik zat ook heerlijk te kijken via internet, dan heb je geen reclame maar live backstage gebeuren haha. Die van Iggy vond ik zo gaaf!

    Xo

    Xo

    ReplyDelete
  8. Ik zat ook voor de buis. Jammer dat het zo overdreven Amerikaans was!

    ReplyDelete
  9. Jammer dat er niet zo veel toffe outfits tussen zaten ... maar Miley haar benen wil ik ook wel! x Jana

    ReplyDelete
  10. De jurk van katy perry is inderdaad geweldig!

    ReplyDelete
  11. Die kanten jurk is mooi, Miley is inderdaad heel gewaagd gekleed!

    ReplyDelete
  12. Ik vond de outfit van Ellie Goulding erg mooi. En de outfit van Iggy Azalea (op het podium dan, die op de red carpet was vreselijk) was ook gaaf. X

    ReplyDelete
  13. Ik vond de outfit van Eminem erg leuk :) Haha

    ReplyDelete
  14. Ik vind Miley echt tof!! Lijkt me zo gaaf om
    daarbij aanwezig te zijn!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO