Wednesday, November 13, 2013

ANOTHER WAY OF COOKING// Kruidcake recept + mijn eerste filmpje!

Omdat mijn broertje wel drie keer in de week vraagt wanneer we weer eens iets nieuws gaan bakken voor mijn blog, besloot ik om maar akkoord te gaan met het antwoord: vandaag. Hij kwam op het idee om een filmpje te maken. Ik twijfelde er eerst over maar heb ik uiteindelijk toch gedaan.

Kijk mee naar hoe je een kruidcake maakt! En als je nog tips voor mij hebt, aarzel dan niet en laat het in een reactie achter. Ik blijf het toch een raar idee vinden dat ik tegen een camera zit te praten ;)





17 comments:

  1. hartstikke leuk! Heb nu helemaal zin in kruidcake

    ReplyDelete
  2. Leuke video! Wat lief dat je broertje mee wilde helpen! :-)

    ReplyDelete
  3. Lekker, kruidcake! Schattig broertje heb je. :) Liefs

    ReplyDelete
  4. Haha leuk filmpje! Heel handig zo'n cake maken, helemaal niet veel werk!

    ReplyDelete
  5. Wat leuk! Leuk ook dat je het met je broertje doet!

    ReplyDelete
  6. Super leuk! Je moet vaker filmpjes maken.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  7. Wat leuk gedaan! Je broertje ziet er erg nerveus uit haha ^^

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk filmpje! De cake lijkt me heel lekker, hihi.

    ReplyDelete
  9. leuk hoor! cool
    kijk naar onze laatste posts!
    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  10. Hmm lekker! Leuk filmpje, leuk dat je broertje je hiermee helpt! :)

    ReplyDelete
  11. Wat leuk gedaan, en wat dat me lekker zeg ik ga het zelf ook een keer maken.
    liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  12. Tof gedaan!! Lijkt mij best moeilijk zo een filmpje maken ^^

    ReplyDelete
  13. Tof gedaan! Ook lief dat je, je broertje je hiermee helpt! :)

    ReplyDelete
  14. Leuke video! en krijg er zelf trek in nu ;)

    x J. from iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO