Sunday, October 13, 2013

WISHLIST// gebroken wit

Toen ik zag dat de H&M nieuwe items had, ben ik maar weer direct online gaan rondneuzen. Elke keer als ik iets leuks zag, klikte ik dat naar mijn winkelwagentje. Het was erg opvallend dat er alleen maar gebroken witte kledingstukken inzaten.

Zelf ben ik helemaal weg van de combinatie: sjaal, muts en handschoenen. Alleen twijfel ik een beetje of deze muts mij wel staat.. (omdat ik een pony heb). En een lekkere dikke trui komt goed van pas bij dit (kak) weer.

Oh ja, what about het fluffy jasje?


Doe jij al mee met mijn win-actie?

14 comments:

  1. Leuke wish list! Ik heb dat zachte jasje aan gehad, maar heb het toch terug kunnen hangen, had hem bijna gekocht haha. Gebroken wit is leuk! Mooie warme kleur :)

    ReplyDelete
  2. Leukleuk! Ik hou van de H&M, vooral de herfstcollecties zijn altijd leuk. Ik volg je, volg je terug?
    x

    ReplyDelete
  3. Leuke wishlist! (: Dat mutsje ziet er leuk uit!

    ReplyDelete
  4. Heel leuke list! Zelf heb ik onlangs een trui die op de eerste lijkt, gekocht :) Ik vind die zo leuk :)

    ReplyDelete
  5. Het fluffy jasje wil ik zelf ook zo graag!
    X

    ReplyDelete
  6. Leuke wishlist! Zelf vind ik júist met een pony een muts heel leuk staan, als je er een paar plukjes onderuit ziet komen!

    ReplyDelete
  7. Die trui is ook heel leuk!

    Xo

    ReplyDelete
  8. Erg mooie items, ik heb de tweede trui en het fluffy vest is in bestelling

    ReplyDelete
  9. Ik hou van die kleur, het is alleen jammer dat hij mij niet staat, dan lijk ik heel bleek! Maar anders zou ik het zo graag dragen haha! Ik vroeg me af of je het leuk zou vinden om mee te doen aan mijn give away. Je kunt 2 VIP tickets winnen voor het Coolcat fashion feest! http://www.fashionanna.com/2013/10/win-vip-tickets-for-coolcat-fashion.html

    ReplyDelete
  10. Leuke wishlist :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  11. Oeeh, heerlijke items, ik hou ook echt van gebroken witte truien etc.! :)

    Xx Alex

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke items! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO