Thursday, October 24, 2013

TIP// Cappuccinostrooier met 4 smaken van Koffiebean

In één van mijn Monday Instadiary's had ik het al aangekondigd dat er binnenkort iets over cappuccino online zal komen op le blog. And here it is.

Ik was al een tijdje opzoek naar strooisel om op het schuimlaagje van de cappuccino te strooien. Nadat ik de AH, Dirk, Jumbo en Lidl allemaal afgestruind was en nog steeds met lege handen thuis stond, besloot ik om het maar via internet op te zoeken. In principe was ik opzoek naar een lekker maar dan toch een ietwat apart smaakje voor over het schuimlaagje. Keer op keer kwam ik uit op een cacao- of kaneel strooier. Maar dat is niet 'apart' maar een little bit standaard.

Niet veel later kwam ik terecht op de webshop van Koffiebean. En daar hadden ze een cappuccinostrooier met 4 smaakjes! Hier hoefde ik geen twee keer overna te denken en ik besloot om hem maar gewoon aan te schaffen. De cappuccinostrooier koop je hier voor maar €4,45 en de smaken die erin zitten zijn: chocola, kaneel, amaretto en irish creme.

En nu, nu is er voor mij thuis geen cappuccino meer zonder een lekker smaakje! En stiekem heb ik de hele familie al aangestoken.. haha ;)

p.s. binnenkort meer over het cakeje die je hier ziet!








7 comments:

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO