Friday, October 4, 2013

SHOPLOG// H&M 041013

Eindelijk weer eens een shoplog. Het lijkt wel weken geleden. Deze week zijn alle corduroy broeken van de H&M maar €9,95. Die kan je niet laten liggen voor dat prijsje toch?

Ik in ieder geval niet. En besloot er twee aan te schaffen. Naja, drie eigenlijk: ook één voor mama. Daarnaast heb ik een heerlijke warme sjaal besteld. Ik denk dat die de komende weken nog wel eens mijn beste vriend kan worden!

p.s. ik weet niet hoe het kan, maar de achtergrond van de collage was een beetje eigenwijs dus een andere kleur dit keer..

21 comments:

  1. Wauw een broek voor 9,95?! Ik ga ook maar eens op H&M online snuffelen.

    ReplyDelete
  2. Mooie broeken! Oei waar vind ik je blog dan op bloglovin? :D

    ReplyDelete
  3. Wat fijn die broeken voor 9,95! Ik moet ook kijken! Heel mooi. :) Liefs

    ReplyDelete
  4. Erg leuk! Vooral die rechter met print vind ik gaaf!

    ReplyDelete
  5. Leuk! ik wacht ook op een nieuw pakketje :)

    Xo

    ReplyDelete
  6. Mooie items, en een leuk prijsje ook!

    Liefs, Jennifer

    ReplyDelete
  7. Leuke broeken heb je gekocht en inderdaad ik volgde je profiel maar nu ook je blog op bloglovin ! :D
    x Jana

    ReplyDelete
  8. wow die broeken zijn echt goedkoop! Ik ga even de H&M website bekijken nu haha
    <3

    ReplyDelete
  9. Great pants,I love them all.And the prices are great.
    Mind following one another, on Gfc,BLOGLOVIN , G+ I always follow back.
    Do have a brilliant weekend.
    rock4less.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  10. Ja ik hou echt van zulke lekker sjaals :) X Anne

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  11. Oh die zwarte broek vind ik heel erg mooi. Is dat een spijker broek of?

    ReplyDelete
  12. Leuke spulletjes voor leuke prijzen. Vooral de zwarte broek vind ik erg tof, is dit spijker of? Ik volg je vanaf nu via GFc :)..

    ReplyDelete
  13. Super leuk! En maar 10 euro? ik ga morgen naar de H&M :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  14. super leuk! en wat een heerlijke prijsjes :D

    ReplyDelete
  15. Oh die broeken zijn heel mooi, en wat een prijs zeg! En zo'n sjaal is altijd goed :)

    ReplyDelete
  16. Leuke aankoopjes! Vooral de laatste broek is erg leuk X

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO