Friday, October 25, 2013

PERSONAL// Swarovski oorbellen gekregen

Ik ben denk ik even het gelukkigste meisje op deze aardbol. Toen vriendlief voor 5 dagen naar München was, kwam hij thuis met deze diamanten. Oh, WAUW!

Ik ben eigenlijk nog nooit in het bezit geweest van 'merk' oorbellen en al helemaal niet van Swarovski. Ik vind ze echt ge-wel-dig. Ook de details zijn mooi: namelijk een hartje in het kruisje en onderaan een hartje. Wat heb ik toch ook een lief vriendje en niet te vergeten: met smaak! haha;)


22 comments:

  1. Ze zijn echt prachtig! Wat lief van je vriendje.
    xxx

    ReplyDelete
  2. Ze zijn prachtig, heel lief vriendje heb je :)

    ReplyDelete
  3. Oh ze zijn echt heel mooi! Je vriendje heeft goede smaak! :p

    ReplyDelete
  4. Wat zijn ze mooi zeg! Erg lief van je vriend.

    ReplyDelete
  5. Wauw wat zijn ze mooI! Superlief :) X Anne

    ReplyDelete
  6. Dit is echt superlief :) En wat zijn ze mooi!!!!!

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie oorbellen ! x Jana

    ReplyDelete
  8. Wauw! Hele mooie oorbellen en wat lief van je vriendje! Goed uitgekozen!

    ReplyDelete
  9. Echt hele mooie oorbellen. Super lief van je vriendje

    ReplyDelete
  10. wauw je boft ! (:
    www.gold-and-urban.blogspot.nl

    ReplyDelete
  11. Lucky you! Ze zijn heel mooi :)

    Xo

    ReplyDelete
  12. Lucky girl!! Heel mooi! <3

    Ik heb een leuke giveaway op mijn blog zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/10/giveaway-webshop-sibin.html

    ReplyDelete
  13. Wow dat zijn echt mooie oorbellen!! Jammer dat ik geen gaatjes heb..

    ReplyDelete
  14. Wauw, wat lief! Ze zijn prachtig!

    ReplyDelete
  15. Wat super lief zeg, ze zijn echt prachtig. Je vriendje heeft zeker smaak! :)

    Ik heb trouwens net wat besteld bij Sans online van het gewonnen shop tegoed, als het binnen is schrijf ik een artikel of maak ik een filmpje erover <3

    ReplyDelete
  16. Zo gaf mijn vriend maar zulke prachtige oorbellen, echt heel erg mooi zijn ze.!
    liefs, Rosanne
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO