Wednesday, October 30, 2013

OOTD// 30132013

Het is weer tijd om jullie een OOTD te laten zien. Ik vind toch dat ik het vaker moet proberen om een OOTD artikel te maken. Alleen weet ik niet wat jullie ervan vinden?

Met deze stormachtige, regenachtige, winderige, onweers-dagen vind ik het al maar wat te fijn om een lekkere dikke trui te dragen. En het liefst nog met een joggingsbroek! Dit keer heb ik gekozen voor de wat chiquere uitvoering: namelijk met mijn panty en zwart-witte oorbellen van Ebay.
 
|| Panty: Action || Oorbellen: Ebay || Trui: Vila/Sans-online||

24 comments:

  1. Leuke trui! Ik draag het liefst ook lekker dikke truien! ^^

    ReplyDelete
  2. Goed idee! Doen! En echt een toffe trui :)
    x

    http://lovelifelovefashion.be

    ReplyDelete
  3. Leuk! Die trui is heel mooi :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  4. Leuke trui! Ik vind die kleur zo gaaf :)


    xJ. from iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit, mooie trui ook!

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie trui, en je oorbellen zijn echt leuk!

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige trui! Ik hou van dat 'streepje' wat erdoor zit.

    ReplyDelete
  8. Leuke trui! En geeft niet hoor van die nummers haha. Als ik hard loop doe ik minimaal 5 km, daar ben ik meestal iets meer als een half uur mee bezig. Ik probeer zo vaak mogelijk te gaan. Dus ik denk ongeveer 15/20 km per week :D
    xx

    ReplyDelete
  9. Superleuk, die trui vind ik ook echt heel leuk! :)

    Xx Alex

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO