Wednesday, October 23, 2013

OOTD// 23102013 + winnares!

Tijd voor een nieuwe OOTD. En wat is het warm buiten hè? Eigenlijk vind ik het maar niks -vooral omdat ik het al snikheet heb tijdens het lopen- en wil ik nu alleen maar héél graag herfst. Als ik uit mijn slaapkamerraam(pje) kijk, dwarrelen de blaadjes al lekker van de bomen af het weiland in.

Ik heb gekozen voor een donkere outfit met een dun blousje. Black and grey are always good, right?

De winnares die binnenkort €25,- kan uitgeven op de webshop Sans-online is geworden ...

|| Blousje en broek: H&M || Boots: Dolcis ||

AMBER van Beautyzoom.nl. 
Gefeliciteerd! Ik heb je een mailtje gestuurd.

De rest niet getreurd, er komen nog meerdere win-acties aan! 

12 comments:

  1. wat een leuke blouse! waar komt die vandaan? xxx

    ReplyDelete
  2. Ziet er mooie outfit uit! Ooh jammer niet gewonnen :(

    ReplyDelete
  3. Echt super gaaf dat ik heb gewonnen, dankjewel! Heb je mailtje inmiddels al ontvangen. Je hebt echt een hele leuk outfit samen gesteld, de blouse vind ik erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Waauw gefeliciteerd :) & leuke outfit!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO