Wednesday, October 2, 2013

OOTD// 02102013

Iets later dan gepland. Maar hier is weer een nieuwe OOTD. Ik blijf de combi kakigroen en wit zo leuk bij elkaar vinden. En stiekem past het ook nog is heel erg goed bij dit jaargetijde. Ik draag al bijna elke dag een sjaal omdat ik echt moet wennen aan de koude temperaturen 's ochtends. Maar aan de andere kant vind ik dat geen probleem. Een sjaal maakt je outfit soms net iets leuker!

Wat vind jij van deze combi?

|| Broek; H&M || Blousje; H&M || Sjaal; -- || Schoenen -- ||

17 comments:

  1. Lijkt me een erg leuke outfit, ben erg benieuwd hoe het je staat! :)

    ReplyDelete
  2. Leuke kleur broek :) Ik draag helemaal nog geen sjaals, maar ben wel opzoek naar een leuke herfstjaal!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit! Vooral de laarsjes vind ik gaaf!

    ReplyDelete
  4. Mooie outfit en erg leuke laarsjes!

    ReplyDelete
  5. Wat super origineel zo met een foto van jou! Zeker een aowob =) Fijne outfit en heerlijk toch zo'n sjaal?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Vandaar ook AOWOB. Ik wilde de outfits is een keertje anders aanpakken ;)

      Delete
  6. Leuk!!! Legergroen vind ik echt een leuke kleur op het moment.

    ReplyDelete
  7. Mooie kleurencombinatie, ik draag ook echt elke dag al een shawl hoor, het is echt te koud haha :D

    xxx
    SarandaAdriana.com

    ReplyDelete
  8. Ik vind een groene broek zo leuk!

    Xo

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit! Ik houd ook erg van kaki :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO