Tuesday, October 22, 2013

NEWS// Nikki wint Hollands Next Topmodel

Alhoewel dit vast geen nieuws is voor de meeste bloggers. Ik denk dat het merendeel gisteren vol spanning naar de finale van HNTM zat te kijken.

Bo was al een tijdje mijn favoriet. Ik vind dat ze het keer op keer erg goed doet op foto's en de catwalk gaat haar ook goed af. Daelorian vind ik het echt geweldig opo foto's doen maar haar catwalk vind ik tien keer niks, haha. Dan heb je nog Anke, met haar altijd vrolijke gezichtje! Ik vond haar goed op de catwalk maar op foto's niet altijd goed.. En dan Nikki: leuk koppie, erg goede catwalk en ook mooie foto's!

Stiekem verbaast het me wel een beetje dat Nikki gewonnen heeft omdat ik er van overtuigd was dat het tussen Bo en Daelorian zal gaan. Maar ik vind haar een terechte winnares! En wat vind jij?



10 comments:

  1. Ik was altijd al voor Bo, Dealorian, Nikki en Lotte, haha! Maar Daelorian vond ik gisteren slecht lopen en Bo haar kansen waren weg toen bekend werd dat ze haar coverfoto niet mooi vonden... Dus toen was mijn hoop volledig op Nikki gevestigd :)

    Xx Alex

    ReplyDelete
  2. Ik heb het 1 keer gezien haha, maar vond die jongste (weet even niet hoe ze heet) altijd erg goed, vooral omdat ze ook zo jong was had ze er veel voordeel mee. Ik weet niet wie nikki is haha.. maar het zijn alle 4 prachtige meiden!

    ReplyDelete
  3. Heel leuk! Ik had niet echt een voorkeur, ik gunde ze het allemaal! Maar ik dacht wel dat het tussen Anke en Nikki zou zijn.

    ReplyDelete
  4. Ik dacht ook dat het tussen Bo en Daelorian zou gaan :p



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  5. Het is wel terecht! Maar Dealorian doet het zo goed op foto's. Ze had best 2e mogen worden!!!

    Xo

    ReplyDelete
  6. Ik dacht ook dat het tussen Bo en Daelorian zou gaan! Maar ik vind Nikki een terechte winnares en vind het wel leuk dat het niet zo ging als ik voorspeld had, maar dat de jury verder keek dan wat het grote publiek zou willen. Liefs

    ReplyDelete
  7. Het verbaast me niks dat Nikki heeft gewonnen. Ze is een soort mix van Kim Veenstra en Sylvie Geertsen, ontzettend knap. Toch had ik gehoopt dat een van de andere drie meiden had gewonnen omdat ik Nikki's look al 'ken'. Of iig, dat gevoel heb ik heel erg. Ik vond Bo, Anke en Delorian het leukst deze cycle.

    ReplyDelete
  8. Ik had inderdaad ook verwacht dat Bo of Daelorian zou winnen, maar ik had het ze allemaal gegund.

    X
    masira

    beauticery.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Ik had ook niet verwacht dat Nikki zou winnen maar ze is knap alleen een beetje doorsnee vind ik !

    ReplyDelete
  10. Bo was inderdaad altijd geweldig op foto's en op de catwalk ook prima! Daelorian was ook echt prachtig op foto's maar minder op de catwalk. Anke was in beide erg goed en Nikki is echt zo mooi en ze deed het goed op de catwalk. Ik denk dat zij er het meest klaar voor is om echt topmodel te worden. Terechte winnares dus!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO