Sunday, October 6, 2013

NEW IN// Pumps van Shoes-cancan.com

Ik denk dat niet vele van jullie bekend zijn met de (franse) webshop: Shoes-cancan. Ik had er ook nog nooit eerder van gehoord..

Shoes-cancan is een webshop die lingerie en schoenen verkoopt. Zo zul je er dus lingerie, beenmode, schoenen, pleasures etc kunnen vinden. Normaal gesproken is zo'n webshop niks voor mij. Ik zag namelijk direct allemaal sexy pakjes en dacht dat ik bij accesoires wel een leuke tas kon vinden. Maar hier vond ik spullen zoals nipple covers en handschoenen.
Maar goed, ik wilde deze webshop wel een kansje geven en ik besloot om te gaan voor een paar leuke pumps.

Verpakking en levertijd
Zeven werkdagen laten ontving ik dit leuke pakketje! Ik zeg: een dik pluspuntje voor de verpakking. Het ziet er vrouwelijk uit en dat moet ook vind ik als je een paar pumps koopt. Helaas is de levertijd van deze webshop niet zo snel. Zo had ik de pumps pas na 7 werkdagen.

Kwaliteit
Over de kwaliteit ben ik tevreden! De pumps zitten fijn en daar kan ik het ook direct wel een dagje op volhouden. Nu mag dat ook wel voor het prijsje vind ik, ze kostten namelijk €37,-.

Conclusie
Ik zal nog steeds niet snel op dit soort websites kijken, puur omdat nipple covers en sexy pakjes niks voor mij zijn ;) Maar ik weet nu wel te vertellen dat Shoes-cancan ook nette normale pumps hebben. Je moest eerst wel eventjes goed zoeken, maar dan heb je ze wel! Over de verpakking ben ik positief omdat het printje en het strikje vrouwelijkheid uitstralen! Het enige minpuntje is dat de levertijd iets aan de lange kant is..

Kende jij deze webshop al?

17 comments:

  1. nice one!

    http://jackennoir.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. Wat een leukerds!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM
    Ps: Wanna be treated like a VIP at a real fashion show ánd party all night long together with me and my sister? Enter my GIVEAWAY
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW
    Ps: Don’t you forgot to check out my new ’What’s in the bag’ vlog? I’d love to hear what you think about it!

    ReplyDelete
  3. Nice, prijs valt trouwens nog wel mee voor pumps.

    ReplyDelete
  4. wat een leuke verpakking!
    op zo'n website zou ik denk ik ook niet snel wat bestellen ;)

    ReplyDelete
  5. Fierce! btw als ik op het plusje klik staat er op bloglovin dat ik je al volg ;)

    ReplyDelete
  6. Ik kende de webshop nog niet, zijn grappige schoentjes!

    ReplyDelete
  7. Leuke pumps! Ik volg je nu op bloglovin :)

    ReplyDelete
  8. Wat zijn ze schattig! Nu twijfel ik wel of ik deze neem of pantys... haha.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO