Tuesday, October 15, 2013

NEW IN// oversized trui

Ik was al een tijdje opzoek naar een lekkere dikke oversized trui. Na héél Marktplaats te zijn afgeweest -waar ik sommige truien toch echt net ietsjes te duur vond- zag ik deze trui van Vila in de aanbieding bij Sans-online.

En daar hoefde ik natuurlijk géén twee keer over na te denken. Voor ik het wist had ik al op bestellen gedrukt en nog voordat ik de volgende dag wakker werd, lag het pakketje al op de deurmat.

Doe jij al mee met mijn win-actie?

21 comments:

  1. Hij is heel leuk, leuk patroon!

    ReplyDelete
  2. leuke trui, leuke blog
    kijk eens naar onze blog, zullen we volgen?
    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  3. Lijkt me een hele fijne trui!



    www.style-chameleon.com

    DR FISH TREATMENT GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  4. Leuk artikel!

    Ik volg je via Bloglovin. Misschien kun je een kijkje nemen op mijn blog?
    Ik heb nu ook een winactie lopen met een bodylotion van Victoria Secret!!

    xoxo

    http://myblogxoxo.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. Ik hou echt van dat stofje! X Anne

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke trui :D Ben benieuwd hoe die staat!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  7. Mooie trui! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  8. Erg mooie trui en hij lijkt mij ook erg comfy!

    Liefs,
    Jamie
    www.thegirlsbehindthecamera.com

    ReplyDelete
  9. Hele leuke trui! Leuke kleuren combi!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie trui, hij lijkt me heerlijk! x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO