Monday, October 7, 2013

MONDAY INSTADIARY // #9

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

p.s. er komt een hele leuke winactie aan!
||1. Stomme kat.. ||2. Cappucino tijd (binnenkort meer hierover) ||3. Sneak peek ||4. Go AJAX! ||5. Lief! ||6. Onze postcat ||7.  De kat vergeet vaak z'n tong weer naar binnen te doen.. ||8. Ik moet en zal tussen deze potten passen ||8. Ik hou van deze collectie van H&M ||

17 comments:

  1. Leuke foto's! ik ga eens een kijkje nemen bij die collectie! :) & benieuwd naar de winactie!

    ReplyDelete
  2. Haha, kattenliefde zie ik wel!

    ReplyDelete
  3. Hele fijne foto's! Je kat is super schattig.

    ReplyDelete
  4. Haha die kat! Lui zijn waar hij maar kan en wil ;)

    ReplyDelete
  5. Haha, mijn kat gaat ook altijd op papiertje/blaadjes zitten :p



    www.style-chameleon.com

    RELEASE THE BEAST PARTY GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  6. Leuke diary! En wat schattig die kat haha!

    ReplyDelete
  7. Lovely cat

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete
  8. Wauw, wat heb je een prachtige kat!

    ReplyDelete
  9. Wat een lieve poes heb jij c: Xx

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO