Monday, October 28, 2013

MONDAY INSTADIARY// #12

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Eindelijk tijd om eens de Elle te lezen. ||2. Leren, leren, leren. ||3. Finale HNTM. ||4. Avondje bowlen. ||5. Tijd voor de kapper! ||6. Ik word gek van al die formules. ||7. Like! ||8. Tijd voor een nieuwe serie. ||9. Nederland stormland.

22 comments:

  1. Leuke foto's :)!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  2. Once upon a time, zo leuk dat het weer op tv is! Ik word bijna bang van die storm..

    ReplyDelete
  3. Bowlen heb ik lang niet meer gedaan, leuk! Beste storm hier in het noorden ja

    ReplyDelete
  4. ik wil Once upon a Time ook gaan volgen :)

    ReplyDelete
  5. Ik vind die foto met je haar zo cute! Ik kijk nu ook Under the dome. Ik had het 1e seizoen van OUAT gezien en het 2e vond ik niet zo leuk maar iedereen zegt dat het 3e seizoen weer heel goed word? Ik ben benieuwd wat jij er van vind!

    Xo

    ReplyDelete
  6. Leuk om te zien! De finale van hntm heb ik natuurlijk ook gekeken. x

    ReplyDelete
  7. Die nieuwe serie lijkt me wel leuk!

    ReplyDelete
  8. those bowling lanes look so vibrant!

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's! Mooi armbandje zeg, deze armbandjes zijn weer helemaal in de mode.

    ReplyDelete
  10. Dat bowlen ziet er leuk uit zo met al die lichtjes.

    ReplyDelete
  11. Leuke fotos!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Once up on a time is echt een leuke serie!

    ReplyDelete
  13. Hele leuke foto's! Vooral discobowlen, echt gaaf!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  14. Vandaag stormde het inderdaad heel erg, best eng...



    www.style-chameleon.com

    WIN A HAIR TREATMENT!!!

    ReplyDelete
  15. Ja, het boek is echt wel de moeite. LOVE ONCE UPON A TIME, net de laatste aflevering bekeken.
    wat een leuke blog heb je, echt, ik zit hier al heel de tijd te snuisteren tussen jouw blogpost!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO