Monday, October 21, 2013

MONDAY INSTADIARY// #11

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

Doe jij al mee met mijn win-actie?
||1. De lay-out voor mijn website op school. ||2. Sneak peek van mijn nieuwe blouse. ||3. Geweldige collectie bij de Xenos. ||4. Het gaat een mistige avond worden. ||5. I have a bag cat. ||6. YAY! Mijn favoriete serie is terug met een nieuw seizoen. ||7. Cappucionostrooier. ||8. Mama heeft een Optimel-pakket gewonnen. ||9. Van mijn lieve vriendje gekregen!||

8 comments:

  1. Die cappuccino strooier is echt ideaal! Die hebben wij ook thuis :D

    ReplyDelete
  2. Wat leuk om te zien! Hele leuke oorbelletjes!

    ReplyDelete
  3. Haha gefeliciteerd met je mama en het winnen van die
    Optimel pakket! Leuke foto's hoor c: Xx

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie oorbellen heeft je vriendje voor je gekocht!



    www.style-chameleon.com

    DR FISH TREATMENT GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  5. Die kat, super leuk! En een mooie tas ook ;-)

    ReplyDelete
  6. Revenge!! De laatste aflevering was ook weer heavy!

    Xo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO