Monday, October 14, 2013

MONDAY INSTADIARY// #10

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

Doe jij al mee met mijn win-actie?

||1. Toen ik wakker werd vond ik dit monster..||2. Leuke quote!||3. Herfst is begonnen.||4. Neon bracelet!|| 5. Paniek! Header doet het niet meer..||6. Deze Barcardi wil ik wel uitproberen.||7. At work.||8. Huilen! Laatste episode van 'Under The Dome'||9. Te toffe win-actie gewonnen, kan ik voor geen mogelijkheid vrij krijgen..||

11 comments:

  1. Leuke foto's! En wat leuk dat je die actie hebt gewonnen! Ik ga je alvast even zoeken op Instagram :)

    ReplyDelete
  2. Echt jammer dat je niet vrij kan krijgen :(



    www.style-chameleon.com

    DR FISH TREATMENT GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  3. Ik vind je katten fototjes altijd zo leuk :)

    Xo

    ReplyDelete
  4. Dankjewel voor je lieve reacties op mijn blog. Super leuke quote! :)

    www.laurettie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Awhh je kat! superjammer dat je niet vrij kan krijgen, :(

    ReplyDelete
  6. Echt jammer dat je niet vrij kan krijgen. :( Ik zit nu toevallig ook under the dome te kijken.

    ReplyDelete
  7. Aah die quote is echt te gek! *betekent

    ReplyDelete
  8. Die quote is inderdaad heel erg leuk!
    Jammer van de laatste aflevering! Het is echt een toffe serie haha
    Xx Anna

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO