Thursday, October 10, 2013

LOOKBOOK// Minju Kim for H&M

Binnenkort (over 5 dagen) komt er alweer een nieuwe collectie uit. Dit keer is H&M de samenwerking aan gegaan met Minju Kim. Zij won in januari de H&M Design Award. Ze viel tijdens de wedstrijd van H&M al op met haar opvallende collectie en nu komt ie ook eindelijk uit!

De collectie valt vooral op door haar Japanse uiterlijk. Daarnaast vind je in deze collectie vrolijke pastelprinten en ronde silhouetten. Persoonlijk spreken niet veel items van deze collectie mij aan. Ik vind het net iets over de top..

Wat vind jij van deze collectie?

P.S. Doe jij al mee met mijn win-actie?

21 comments:

  1. Oh leuke collectie, vooral dat zwart/mint shirt wat ze rechtsboven aan hebben!

    ReplyDelete
  2. De kleuren leuk maar de vorm van de kleding is totaal niet mijn ding..

    ReplyDelete
  3. Ik vind die peplum topjes wel erg tof!

    ReplyDelete
  4. Het is wel weer eens wat anders! De shirtjes / truitjes vind ik wel leuk :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  5. Leuk gevonden maar de vorm van de meeste kleding stukken zou me 10 kilo zwaarder maken ... jammer wel .
    x Jana

    ReplyDelete
  6. De kleurtjes zijn leuk! Maar verder is het niet echt niet mijn ding.

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie en kleurrijke collectie! x

    ReplyDelete
  8. Ik vind die gele jas wel leuk! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  9. Echt geweldig dat H&M dit doet!

    Ik vind die mierzoete sweater echt heel leuk, maar het is zo lastig te combineren met mijn stijl :p



    www.style-chameleon.com

    RELEASE THE BEAST PARTY GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  10. Ik vind deze collectie echt práchtig. Het liefst zou ik alles in m'n kast hangen, maar helaas woon ik niet echt dicht bij de winkels waar het verkocht gaat worden :(

    ReplyDelete
  11. I love this collection <3

    It look so lovely and pretty !

    http://www.gwiyomistyle.net/
    Beauty review, D.I.Y, Beauty Tips and more...

    ReplyDelete
  12. Ik moet zeggen dat dit niet mijn smaak is, apart is het wel ;)

    ReplyDelete
  13. Super leuke collectie. De mintgroene/witte trui <3 Hebben!! haha

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  14. Leuk dat je op mijn blog kwam kijken!
    Bedankt voor je tip van de win actie...erg leuk!

    Liefs Anoeska

    ReplyDelete
  15. Ziet er echt heel gaaf uit, maar ik zou het zelf niet dragen denk ik...

    Xx Alex

    ReplyDelete
  16. Voor mij is het ook iets too much maar ik vind die onderste sweater nog wel cool. :) Liefs

    ReplyDelete
  17. Leuke items zeg! Doet me denken aan Acne! Ik denk dat ik een van de jurkjes ga aanschaffen, die zijn zo mooi! Xx

    ReplyDelete
  18. Wat een super leuke dingen zitten ertussen, ik ben benieuwd!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO