Saturday, October 19, 2013

LOOKBOOK// Estradeur by Nelly

Weer een nieuwe lookbook en dit keer eentje van Nelly.com. Toen ik deze lookbook zag stond ik verbaast van de style. Het is een beetje -tja hoe zal ik het zeggen- stoer en opvallend! En ik vind het wel wat hebben.

Ik heb voor jullie mijn favorieten uit de Estradeur lookbook gekozen. Sommige outfits zijn te koud voor nu, maar daar moet je dan maar eventjes een panty/legging bij denken. Of niet..haha.






Doe jij al mee met mijn win-actie?

14 comments:

  1. Leuk! maar niet echt mijn 'herfststijl'zegmaar, dan hoe ik emer van lekker zachte truien enzo:)
    Leuke post! Ik volg je nu.
    Liefs, Charlotte

    ReplyDelete
  2. Wat een toffe foto's allemaal. Dat vote for vodka shirt vind ik heel erg leuk!

    ReplyDelete
  3. Er zitten leuke dingen tussen!

    ReplyDelete
  4. Gave lookbook! Erg toffe outfits! Vooral de laatste vind ik gaaf!

    ReplyDelete
  5. Ik vind het een ontzettend leuke lookbook!
    xManon

    ReplyDelete
  6. Wat een hoop mooie outfits <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  7. Echt heel erg leuk en inspiratievol!

    ReplyDelete
  8. Wauw, inderdaad een stoer en opvallend lookbook! Vind hem heel tof :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO