Tuesday, October 8, 2013

GIVE AWAY// WIN €25,- shopping money van Sans-online

JAAAA! Ein-de-lijk is hier dan de give-away. Dat is omdat ik inmiddels al op 110 trouwe volgers zit. En daarvoor wil ik jullie echt héél, héél, héél erg bedanken! Al jullie lieve reacties maken me elke dag weer blij:)

Kennen jullie Sans-online al? Sans is een online webshop die merkitems verkoopt van onder andere: Vero Moda, Pieces, Vila, Only. Op Sans-online kan je kledingstukken, schoenen en accesoires kopen. En het ideale is nog: besteld voor 16:00 uur, is de volgende dag in huis. En ik kan je vertellen: ze komen die belofte na!

En nu heb ik de kans om €25,- euro shop tegoed weg te geven aan één van jullie! 



Wat MOET je doen?
1) Volg mijn blog op Bloglovin of GFC.
2) Like Sans-online op Facebook.
3) Laat een geldig e-mailadres achter zodat ik je kan mailen als je de winnaar bent.

Wat MAG je doen voor een extra kans?
4) Volg Sans-online op Twitter.
5) Volg Sans-online op Instagram.

Ik maak de uitslag bekend op 22 oktober. Good luck! XO

40 comments:

  1. Ik doe mee!

    Ik volg je via Bloglovin' en GFC, ik like Sans Online op Facebook en ik volg Sans Online via Twitter :)

    Mijn e-mail adres is: malou_beld@live.nl

    ReplyDelete
  2. wat een leuke winactie zeg, ik doe heel graag mee!
    Ik volg je via bloglovin en GFC
    - ik like sans-online op facebook
    - ik volg ze op twitter (ulifepassion)

    Nu maar duimen!

    Mijn mail: lonn-eken@hotmail.nl

    Liefs Lonneke

    ReplyDelete
  3. Ik wil heel graag meedoen. Ik weet al precies waar ik het shoptegoed aan zou besteden ;). Een lekkere warme wintertrui! Anyway, ik volg jou via Bloglovin (ja, een nieuwe volger erbij!) en Sans via Facebook en Twitter

    Je kunt me mailen via info@wickedskakid.nl

    ReplyDelete
  4. Oh wat een ontzettend leuke winactie, ik volg je blog via bloglovin & GFC, heb sans-online geliked op facebook en tevens volg ik ze via twitter. Mijn e-mail adres is eleganticnl@hotmail.com
    Duimen maar! :)

    ReplyDelete
  5. Ah leuke winactie! Ik doe mee! ik heb alles gedaan wat je vroeg en mijn mailadres is nina_heutinck@hotmail.com! Ben benieuwd :) Liefs

    ReplyDelete
  6. Ik volg jullie en doe zeker mee!:d
    robinvanremunt@hotmail.com
    x

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd madam ;) Stappen gevolgd, i'm in! Nog nooit iets besteld bij Sans maar ik zie toch wel erg leuke dingen voorbij komen
    Email: kimbero.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Ik doe mee :) Ik volg je via GFC en like SO op facebook. x

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke actie!
    Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  10. ik doe heel graag mee, ik heb alles gedaan behalve instagram en gfc;)

    x-x-x

    loubnaloubna1@live.nl

    https://twitter.com/hanan147

    ReplyDelete
  11. wat een leuke winactie! heb alleen geen facebook :(

    Leuke blog heb je ook!
    xx 1310bynora.com

    ReplyDelete
  12. Heel fijne actie dus ik doe graag mee :) x

    ReplyDelete
  13. Heey,

    Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten op mijn blog! Uiteraard doe ik mee met jouw win actie.
    I love shopping! Ik heb alles gedaan behalve je volgen op instagram, ik heb geen instagram. Ik weet nog niet wat ik mis hahaha denk ik ;)

    Volg je mij ook op bloglovin? Ik heb ook een winactie online staan =) Je kan via deze link een Essie Leadig Lady winnen. Ben helemaal gek op die kleur :) http://vintageenbeauty.blogspot.nl/2013/09/giveaway-win-essie-leading-lady.html

    xxx

    ReplyDelete
  14. oh oeps! Mijn email is: info@vintageandbeauty.com :)

    ReplyDelete
  15. Leuke prijs! :) Kan ik zeker wel gebruiken, maar ben niet de enige zo te zien haha!

    Ik volg je op bloglovin.
    Sans-online geliked op Facebook, gevolgd op Twitter en Instagram

    Liefs

    ReplyDelete
  16. Oeh superleuke winactie! Ik volg en like Sans-online nu overal en jou volgde ik al :)

    Xx Alex
    ilumuoti@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Count me in! Ik heb alle stappen gevolgd!

    lcnoirblog@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Superleuk, ik doe mee! Ik volg je nu zowel via Bloglovin als GFC en heb ook Sans-Online gevolgd op alle genoemde media. Wat heb je trouwens een prachtig vormgegeven blog, mooie kleuren ook. :) Liefs, Rowan (rebelsmaarromantisch@gmail.com)

    ReplyDelete
  19. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik doe ook mee! Ik heb alles gedaan wat je moest doen. :)

    www.laurettie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Superleuk! Ik doe uiteraard heel graag mee!:D Ik volg je op bloglovin, heb het artikel geliked, en Sans Online volg ik ook al een tijdje overal:p Fingers crossed!

    y.dhondt@hotmail.be

    Liefs

    xoxo

    ReplyDelete
  21. Super leuk! Ik doe mee,
    Ik volg je op bloglovin en de heb de facebook geliked.
    En mijn email is jonnesworld@gmail.com
    liefs.
    Jonne

    ReplyDelete
  22. Ik volg je op GFC en Bloglovin, ik vind Sans-online leuk op FB en op Instagram en mijn e-mail is: xmaartje_@live.nl

    ReplyDelete
  23. Wat een leuke giveaway! Wij hebben je gevolgd, hen geliked:). sistersandsisters2@hotmail.com X

    ReplyDelete
  24. Gave winactie! Ik doe mee! Ik volg je nu op Bloglovin' en heb de FB pagina geliked! Mijn email is mashalovesyou@live.nl

    ReplyDelete
  25. Dankjewel voor je comment!
    Ik doe mee met je winactie.i k volg je op Bloglovin, ik like de FBpagina, ik volg SansOnline oo Twitter en op Instagram.
    Minn emailadres is annakabedi@hotmail.com
    Xxx

    ReplyDelete
  26. Oeee leuk! Ik volg je op vanaf nu!
    email: tjalyndekorte@gmail.com
    liefs,
    tjalynepiennews.blogspot.nl
    ik zou het leuk vinden als je mij volgt!

    ReplyDelete
  27. Leuk ik doe mee, ik heb alles gedaan!

    ablogbyilah@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Jeej, ik ben nog optijd! Ik heb al het nodige gedaan en ben op alle social media te vinden onder ambervandijl.
    Mijn email is: ambervandijl@hotmail.com
    Nu duimen :)

    ReplyDelete
  29. Super actie! Ik volg je blog, heb een like gegeven op facebook en volg via twtitter! Mijn email is emmaseegers@hotmail.com


    xx

    ReplyDelete
  30. Wat leuk! Ik doe mee! mijn email is isabelcristinas.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Ik doe mee en ik heb alles gedaan, wat leuk!

    ReplyDelete
  32. Ik heb alles gedaan! mijn e-mail is info@annesolveig.nl!

    ReplyDelete
  33. Hey, ik heb alles gedaan.
    Mijn email is nicolemeijer97@gmail.com
    op twitter en insta heet ik nicolemeijerx zodat je het kan controleren!
    xoxo

    ReplyDelete
  34. Wat leuk! Ik volg je, en ik heb facebook geliked. Mijn e-mail: irissch99@gmail.com
    Liefs!

    ReplyDelete
  35. Leuk! Ik doe mee, ik volg je op bloglovin' en heb de fb pagina geliked.
    Mijn mailadres: info@jamiedeleeuw.com

    liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  36. Hee, ik volg je!
    Volg jij mij ook?

    x www.jjjuuul.blogspot.nl

    ReplyDelete
  37. Super leuk! Ik doe mee! Heb alles + de extra kansen gedaan!

    ReplyDelete
  38. ik heb gevolgd ! En alles gedaan, mijn twit is nnnessah. ik heb jou ook gevolgd, geliket etc. en op insta gevolgd ( myn insta is nessadelrey )

    mijn email is : mariasado@hotmail.nl

    www.lifeofnessah.blogspot.nl

    -

    ReplyDelete
  39. Anita te GussinkloOctober 23, 2013 at 8:01 PM

    Super leuke actie, ik doe graag mee, en heb alle stappen gedaan
    anita71@planet.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO