Thursday, October 17, 2013

BLOG || (ALWEER) NIEUWE LAYOUT!

Ik kom er tijdens dit artikel achter dat ik mijn vorige lay-out gemaakt door blogger Demi nog maar een maandje online heb staan.. Niet dat ik de lay-out niet leuk vond, nee. Maar ik wilde alles toch nog ietsjes strakker hebben. En sinds ik webdesign op school heb, is dit the right moment to learn it. 

Of terwijl: ik heb mijn Photoshop skills is even lekker uit de kast getrokken! Wat vind je ervan?


Doe jij al mee met mijn win-actie?

18 comments:

  1. Subtiel verschil maar leuk :) alleen moet ik nu wel naar rechts scrollen om de hele pagina te kunnen zien.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, wat raar! Daar heb ik geen last van..

      Delete
  2. Ziet er goed uit! Mooi basic en strak! :) Ik heb die van mij laatst ook aangepast! :D

    ReplyDelete
  3. OH, het blousje was toruwens €19.95 dacht ik!

    ReplyDelete
  4. Ik vind hem zo net iets mooier!

    ReplyDelete
  5. Mooi! Ik wou dat ik zelf zo'n lay-out kon maken, super handig!

    ReplyDelete
  6. great layout, what lovely blog :)

    Hugs from germany! xx

    ReplyDelete
  7. Ik vind het zo mooier, maar ik houd ook meer van donkere kleuren :p



    www.style-chameleon.com

    DR FISH TREATMENT GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  8. Super leuke lay-out!

    Liefs
    Lemiza
    www.styleandmetric.com

    ReplyDelete
  9. Je layout is echt prachtig, echt zooo jaloers ;o
    xoxo
    www.thebeautypie.blogspot.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO