Friday, September 20, 2013

TIP// iOS 7 voor Apple

In één oogopslag ben ik verliefd geworden op de nieuwe software-update (iOS 7) van Apple. Helaas beschik ik alleen maar over een ipad. (Ik zal er ook wel héél héél hééél erg graag een iphone-tje bij willen hebben).

Toen ik gisteren las over de nieuwe update zat ik eerst te twijfelen. Vele vertelden mij dat je batterij snel op zal gaan en de vormgeving 10 keer niets was. Nou, -ik bevestig bij deze- THAT ISN'T TRUE.

Maar wat is er veranderd en waarom ben ik er zo verliefd op geworden? Het antwoord ligt op het puntje van m'n tong en ik zal graag willen zeggen: alles. De interface is veranderd samen met de icons. Het toetsenbord is veel mooier (lees: mooi wit en strak) en ook safari is nu in het wit. Het toegangsscherm heeft net als op de iphone een 'schuif om te ontgrendelen' functie en als je je toegangscode in moet voeren ziet dat er lekker strak uit! O ja, ik vergeet het bijna: de dynamische achtergronden zijn (een beetje) neon-achtig van kleur. Dat maakt mijn ipad lekker vrolijk :)

Ik zie alweer dat het een heel verhaal is geworden. Poor jullie. Heb jij als apple bezit(s)ter de iOS 7 update al gedaan?


5 comments:

  1. Eerst vond ik het net een speelgoed telefoon maar nu ben ik er heel blij mee! Mijn telefoon is wel sneller leeg.

    Xo

    ReplyDelete
  2. Haha, oke, ik baalde echt toen ik het had gedownload op m'n iPhone, maar wen er nu langzaam aan. Al dat witte vind ik dus echt het grootste minpunt aan de update en het is allemaal veel te kleurig voor mij, haha!

    Xx Alex

    ReplyDelete
  3. ik ga dit binnenkort ook downloaden :) xx

    ReplyDelete
  4. Ik heb de update direct gedownload! Ik ben er een echte fan van. De batterij gaat inderdaad iets minder lang mee, maar dat is echt geen drama!

    ReplyDelete
  5. Mijn vriend heeft er met zijn Iphone alleenmaar problemen mee door het te downloaden :(



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO