Sunday, September 1, 2013

PERSONAL// mijn vakantie in Sunnybeach

Ik ben alweer bijna een weekje terug (gosh, time flies when you..) en ik kom erachter dat ik nog niks heb verteld/laten zien over mijn vakantie in Sunnybeach Bulgarije.

We hebben veel gedaan; van stappen tot aan chillen op een cruise en van lachgas inademen tot aan een fish spa. We zijn (bijna) elke dag op stap geweest. Maar oh, wat zijn Bulgaren verschrikkelijke mensen.. Ik raad je aan om niet alleen met een groep meiden op stap te gaan, want dan word je echt wel betast.. Ik moet zeggen dat niet iedereen zo was hoor. In de restaurants waren ze erg vriendelijk!

Ook is het een heerlijk land om lekker veel geld aan uit te geven! Alles is daar zooo goedkoop! We zijn elke dag uiteten geweest voor zo omgerekend €10,- WAUW.

Ik heb er in ieder geval een tweede top vakantie erop zitten! Hoe was jouw vakantie?

8 comments:

  1. dat ziet er echt als een heerlijke vakantie uit! En vooral het feit dat het zo goedkoop is daar maakt het extra leuk natuurlijk :D

    ReplyDelete
  2. wat een leuke foto's! Ik ga nog op vakantie, waar heen weten we nog niet :P
    xx

    ReplyDelete
  3. Klinkt superleuk! Grappig, ik ben nu een boek aan het lezen dat 'Star beach' heet, lijkt op elkaar!

    ReplyDelete
  4. Leuk! Ik ben er ook een keer geweest. Drank was ook heel goedkoop! De mannen zijn heel erg maar al het personeel was ook zo vriendelijk! Leuke dagen heb je gehad zo te zien!

    Xo

    ReplyDelete
  5. Super leuke foto's! Ziet ernaar uit dat je een leuke vakantie hebt gehad :)
    En wauw, ik wist niet dat het eten er zó goedkoop was!!

    Liefs

    ReplyDelete
  6. Sunny Beach is zo leuk!! Wij hebben een keer uit kunnen eten voor alles bij elkaar €6(!!).
    De mensen zijn inderdaad niet leuk, je moet ook echt niet buiten de drukke straten gaan lopen omdat je dan kans hebt overvallen te worden, maar wij hebben gelukkig nergens last van gehad toen :)
    Ik raad Sunny Beach aan iedereen aan!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO