Sunday, September 15, 2013

PERSONAL// Mijn nieuwe opleiding..

De laatste keer dat ik mijn persoonlijke verhaal(tje) met jullie deelde, zat ik een beetje in de put. En wist ik allemaal niet meer wat ik moest doen.. Dat kan je hier terug lezen. Inmiddels heb ik me erover heen gezet dat de opleiding journalistiek het voor mij niet meer gaat worden. (p.s. drie dagen voordat alle lessen weer begonnen, kreeg ik een mail met daarin de boodschap dat ik nu ineens wel mocht blijven zitten in het eerste jaar..)

Maar... wat is het uiteindelijk geworden? Na lang zoeken, heb ik besloten om de opleiding communicatie aan het NHL in Leeuwarden te gaan volgen en heb ik ervoor gekozen om journalistiek te laten voor wat het was. Ik had er geen zin meer in om nog terug te gaan, na al het -hoe zal ik het noemen- gezeur.

Inmiddels is mijn tweede week alweer voorbij op de opleiding communicatie.En.. het bevalt me eigenlijk best goed! Wat mij opvalt is dat -nu weet ik niet of dat aan mij ligt- de opleiding veel makkelijker is. Ook zijn een aantal dingen een herhaling omdat ik dat al heb gehad op mijn MBO opleiding. Erg fijn! Het mooiste van alles is nog: ik kan nog steeds redacteur worden en heb nu een betere toekomst voor me liggen. Mij hoor je niet meer klagen! (behalve dan over de anderhalf uur reistijd. tjaa..)

Zit één van jullie toevallig ook op het NHL?


5 comments:

  1. Altijd moeilijk die keuzes wat betreft school!
    Ik hoop dat communicatie voor jou nu de goede keuze is, je kan altijd nog alle kanten op! Veel succes!!

    X ★
    http://GLAMANDART.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je een opleiding hebt gevonden die je wel goed ligt :) Ikzelf ga al naar mijn vierde jaar dus ik hoef gelukkig niet echt keuzes meer te maken :p

    ReplyDelete
  3. Moeilijk altijd hè, van die keuzes. Super dat communicatie je nu goed bevalt :)

    Liefs
    Antoinet

    ReplyDelete
  4. Wat fjjn dat je iets hebt gevonden wat je leuk vindt en dat het goed gaat! Succes nog verder met de opleiding :)

    Xx Alex

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO