Wednesday, September 25, 2013

OOTD// 25092013

Blauw blijft een fijn kleurtje in deze ietwat twijfelende periode. Is het nou herfst met al die regen? Of hebben we toch nog een beetje nazomer met die temperaturen?

De blazer heb ik tweedehands gekocht van blogger Janne van Radiate Fashion. Echt, degene die het verkopen van tweedehands kleding uitgevonden heeft krijgt van mij is heilig. Erg fijn om als student voor een zacht prijsje kleding van een ander over te kopen. Koop jij ook wel eens tweedehands kleren?

|| Broek en blazer: H&M || Top: Vero Moda || Schoenen: hippe-schoenen.nl ||

14 comments:

  1. Wat een super leuke laarsjes! Ik vind het altijd lastig om tweedehands te kopen, maar af en toe koop ik wel eens iets via marktplaats :)
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Erg leuke laarsjes, ik heb ze ook maar dan van de sacha!

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  3. Leuk! Vooral de laarsjes!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  5. Hele leuke outfit, je blazer is erg mooi! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen via bloglovin gaan volgen. Hopelijk neemm je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs Tineke

    ReplyDelete
  6. Ik ben inderdaad ook fan van tweedehands!

    Ik kan vaak mooie dealtjes vinden op Marktplaats.



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke post, en prachtig design heeft je blog!
    Die blazer is echt tof! Ik gok dat 3/4 van mijn kledingkast tweedehands is! Ik ben groooooot fan van de kringloop! :)

    Liefs
    Shalane
    www.fashionmoodboard.com

    ReplyDelete
  8. Bedankt om me te volgen ik volg je nu ook op bloglovin ;) ^^

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit!! Die schoenen zijn erg gaaf! x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO