Wednesday, September 18, 2013

OOTD || 18092013

Toen ik vorige week in de Lidl was, zag ik voor een goedkoop prijsje -hoe kan het ook anders bij de Lidl- een lekkere warme maillot liggen. Eigenlijk heb ik altijd een gebrek aan: panty's, leggings en maillots. Daarom was het ook niet zo gek dat ik deze maillot niet kon laten liggen. Ein-de-lijk kan ik weer fijn rokjes dragen!

p.s. het rokje had ik natuurlijk moeten opvouwen, my fault.

|| Maillot: Lidl || Blouse: Vero Moda || Rok: H&M || Booties: hippe-schoenen.nl ||

12 comments:

  1. OMG die shoenen!! Supertoffe outfit :) X Anne

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  2. Superleuke outfit zo samen. Maillots zijn zo fijn als het kouder wordt!

    ReplyDelete
  3. Leuke stoere outfit!

    xx
    Iatenoodlesforbreakfast.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke outfit, ik vind alles leuk! x

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit! En inderdaad, die schoenen zijn echt helemaal geweldig!! ^^

    ReplyDelete
  6. Wat een leuk outfitje! Stoere schoenen!

    ReplyDelete
  7. Leuke outfit! De schoenen heb ik ook :) Maakt het een stoere outfit!

    ReplyDelete
  8. Hele leuke outfit!

    Bedankt voor je lieve en leuke reactie op mijn blog :)

    Xx Alex

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO