Wednesday, September 11, 2013

NEW IN// twee witte blousjes

Zoals ik al vertelde, heb ik mijn vrije dag besteed aan shoppen. Ik heb in totaal vier blousjes aan mijn collectie kunnen toevoegen. Vandaag wil ik graag twee blousjes ervan laten zien. De andere komen in een nieuwe post.

Deze twee blousjes heb ik eigenlijk (bijna) voor noppes. Het linkerblousje komt bij de Wibra (!) weg en kostte €10,99. Ik ga vaker cheap-shoppen, echt. Het rechterblousje is van de Vero Moda. Ik had nog een waardebon van €30,-. Dus eigenlijk was 'ie gratis (thank you Sinterklaas).

7 comments:

  1. ze zijn allebei mooi! ik wist niet dat wibra ook zulke leuke kleding heeft!

    ReplyDelete
  2. Wauw ik vind die tweede heeeeel mooi!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Ps: ENTER MY <a href="http://www.redreidinghood.com/2013/09/win-invito-boots/

    ReplyDelete
  3. wonderful- so romantic. love them.
    wish you a nice day.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  4. great pics!

    best wishes
    MademoisellePoisson

    xoxo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO