Friday, September 27, 2013

NEW IN// Steve Madden booties

Hèhè. Ik heb ein-de-lijk een goedkoop paar zwarte laarsjes weten te bemachtigen. Deze booties zijn van Steve Madden uit de Madden Girl collectie en kostten nu nog maar €35,-. Ik vond mijn andere laarsjes die ik in mijn laatste OOTD aan had,  net iets te stoer en niet onder een rokje passen.

Morgen is het trouwens National Glamour day. Met de kortingscode GLAMOUR2013 krijg je 20% korting op deze laarsjes. (En natuurlijk ook bij alle anderen!)

Ik denk persoonlijk dat een vrouw niet genoeg fijne zwarte laarsjes kan hebben. What about you? Hoeveel paar zwarte laarsjes heb jij?

15 comments:

  1. Wat een geweldige schoenen :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Mooie laarzen! Ik heb gewoon geen een paar zwarte laarzen en daar moet heel snel verandering inkomen want een paar zwarte laarsjes zijn gewoon onmisbaar. Liefs

    ReplyDelete
  3. Omg prachtige botjes! En voor zo weinig geld, awesome! :D

    ReplyDelete
  4. Mooie basic laarsjes!

    Die zullen inderdaad overal bij passen.



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  5. Mooie laarsjes! Ik heb ook (nog) geen zwarte laarsjes, haha.
    xxRoos

    ReplyDelete
  6. Gave laarzen. Ik wil ook nog nieuwe laarsjes voor de winter haha.

    ReplyDelete
  7. Ze zijn heel mooi!!

    XX

    Nienq // check out my latest post on www.nienq.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO