Monday, September 30, 2013

MONDAY INSTADIARY// #8

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.
|| 1. de perfecte black boots. || 2. De kat geniet ook van het zonnetje. || 3. Tijd om mijn creatieve ideeen uit te tekenen. || 4. In de trein mijn presentatie in elkaar flansen. || 5. Kijk ze eens lief zijn tegen elkaar.. || 6. I did it again! || 7. Groene thee uitproberen omdat het gezond is. || 8. Begonnen aan een nieuwe serie. || 9. What am I doin' wrong? ||

8 comments:

  1. Je black boots zijn inderdaad perfect!

    ReplyDelete
  2. Haha awww je poesje, wat een schatje!

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's! Heerlijk thee tijd en lief die katten foto! Hihi, ze gaan meestal op de meest onmogelijke plekken liggen

    ReplyDelete
  4. Jeej, fanatiek! Ik ga ook weer sporten vanavond, ben daarna ook altijd blij en trots! :)

    ReplyDelete
  5. Je laarsjes zijn echt prachtig!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO