Monday, September 23, 2013

MONDAY INSTADIARY// #7

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.
|| 1. Logo ontwerpen. || 2. Het hardlopen is weer begonnen. || 3. Yay! 25 minuten te laat op mijn toets.. || 4. Goodmorning! || 5. Selfmade lasagne. || 6. HNTM terug kijken. || 7. Ontbijt. || 8. Ik heb the BF in een Ajax shirtje gekregen.. || 9. Tijd voor een goede film. ||

11 comments:

  1. Leuke foto's! Ooh dat zijn baal dagen als je je trein mist, en al helemaal als je een toets hebt..!
    En wat een lekker ontbijt :)

    ReplyDelete
  2. Leuk om te zien! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's! Je ontbijtje ziet er heerlijk uit :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Ah die lasagna! Ik krijg honger als ik er naar kijk mijn hemeltje

    ReplyDelete
  5. These are great instagram impressions x

    ReplyDelete
  6. Die film Side Effects is echt goed!

    Love,

    Rowan

    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS! TODAY IS YOUR VERY LAST DAY!
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

    ReplyDelete
  7. lovely post!
    Please take a look at my blog.
    http://palermostreetstyle.blogspot.it/
    And if you want follow me, I follow back
    xoxoxo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO