Monday, September 16, 2013

MONDAY INSTADIARY || #6

Het is weer maandag en dat betekend: tijd voor een nieuwe Instagramdairy. Eigenlijk heb ik deze week niet zo veel -in mijn ogen- beleefd. Mijn tweede week school was aangebroken en daar was ik vooral druk mee..

Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.
|| 1. Appelsientje (lekker gezond doen!) || 2. Erg leuke woonaccessoires bij de Wibra(!) || 3. Prachtige lucht tijdens het hardlopen. || 4. Het dorp is om 06:30 's ochtends nog uitgestorven.. || 5. Huiswerken met het kattie op schoot. || 7. Soms neemt het andere kattie erg rare slaaphoudingen aan.. || 8. Sneek peak van mijn nieuwe layout. || 8. Balansen, balansen, balansen. || 9. Way too early! ||

4 comments:

  1. Wat een leuke make over heeft je site gehad!!
    Hmm smoothie :)
    Haha toevallig was ik vandaag ook bij de Wibra, zag ook dat ze veel leuke woonaccessoires hadden! Stiekem wel leuk dit soort goedkope winkeltjes voor accessoires.

    ReplyDelete
  2. Ik vind foto's van je kitty altijd leuk :)

    Xo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO