Monday, September 9, 2013

MONDAY INSTADIARY// #5

Een keertje een nieuw artikel aan het eind van de dag. Ik was vandaag vrij maar had het druk met shoppen, haha. Kijk mee naar mijn foto's van vorige week!

 Als je mij wilt volgens op Instagram kan dat door op de button in de rechter-zijbalk te klikken. Of om mijn gebruikersnaam: juudithhuls in te typen.
|| 1. Regenboog! (als je heel goed kijkt). || 2. Samen met the boyfriend 'Puss in Boots' kijken. || 3. Prachtig kaarje! || 4. De man naast mij in de trein drinkt graag bier met een filmpje -op de vroege ochtend!- || 5. Weer een dagje gezond doen. || 6. We hebben genoeg laptops thuis.. || 7. I can sit like an human.. || 8. Ik zit graag in een plantenbak. || 9. Hardlopen met the boyfriend. ||

5 comments:

  1. Leuke instagram post. Puss in the boots is zo schattig!

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  2. Very cute foto overzichtje!
    Ziet er leuk uit!! Love the candle!

    ★ X
    http://GLAMANDART.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Haha leuke foto's :) Heb je ook een Maine Coon?

    Liefs
    Antoinet

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's en wil je mij een mailtje sturen wie jouw nieuwe lay out heeft gemaakt want ik wil dus ook zoiets.. mijn foto's komen niet mooi uit.. plus ik wil ook een bredere lay-out.. als je op mijn blog kijkt zie je wel wat ik ermee bedoel..
    je hebt een erg leuke blog en nu ook erg overzichtelijk ziet er super uit !

    liefs
    www.rachelkromdijk.blogspot.nl
    rachelkromdijk@gmail.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO