Monday, September 2, 2013

MONDAY INSTADAIRY// #4

Wauw. Ik schrok ervan toen ik zag dat dit nog maar mijn vierde instadairy is.. Dat komt vooral door alle ingeplande artikels toen ik op vakantie was.. But the good news: hier is er weer eentje!

 Als je mij wilt volgens op Instagram kan dat door op de button in de rechter-zijbalk te klikken. Of om mijn gebruikersnaam: juudithhuls in te typen.

||1. met 20 liter bier op de scooter. ||2. Latte macchiato bij oma. ||3. Op mijn bday. ||4. Wachten totdat we gaan vliegen..||5. De kat is onze nieuwe decoratie. ||6. Nessebar (Bulgarije) ||7. Als vriendlief niet thuis is.. wijntje en series. ||8. Ik werd wakker met dit monster. ||9. Hey, what are you doin' there my friend? ||

6 comments:

  1. Met 20 liter bier op de scooter?? Hahaha :D
    Mooie scooter trouwens hihi :) Die macciato ziet er heeerlijk uit!

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's zeg! Ik blijf je kat echt zoo lief vinden, haha. Wil ook wel zo'n knuffelkat hebben! :)
    liefs

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een mooie kat heb je!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO