Thursday, September 26, 2013

LOOKBOOK// Isabel Marant for H&M

Éen dag te laat met het grote nieuws, ik heb de collectie al op verschillende blogs voorbij zien komen. Maar ook ik wil graag de collectie van Isabel Marant for H&M met jullie delen.
Gisteren lekten er al een aantal foto's van de collectie uit op het internet. Terwijl de collectie pas 14 november uitkomt. De opvallende prints en de wollen jassen zijn opvallend in deze collectie. Ik heb ook al een aantal prijzen voorbij zien komen en de gemiddelde prijs ligt tussen de €15,- en €299,- euro. Niet de goedkoopste collectie van de H&M. Maar ik denk dat de prijs het item wel waard is!

Ikzelf ben dol op de enkellaarsjes met franjes en de lekkere warme -althans dat gok ik- blazer met print. Ook de geprinte broeken zien er veelbelovend uit. En kijk hoe netjes de mannencollectie is. Ik houd wel van een man in een blazer en laarsjes, haha ;). En kijk how cute de kindercollectie is. Het is duidelijk, I can't wait untill 14 november!!

Wat vind jij van de collectie?



7 comments:

  1. Dat jasje bij die tweede vrouw vind ik zo leuk!

    ReplyDelete
  2. Ik vind vooral het vestje met de rode details leuk maar kan helaas niet gaan aanschuiven :)

    ReplyDelete
  3. Dat jasje bij de middelste vrouw: ♥_♥

    ReplyDelete
  4. Ik zie er wel een paar gave dingen tussen staan :) maar mijn vermoeden zegt dat de dingen die ik leuk vind juist het duurst gaan zijn haha

    ReplyDelete
  5. Ik ga zelf denk ik voor de laarsjes met kwastje en het blazertje! De rest vind ik ook wel leuk maar niet zo super bijzonder en ik denk wel dat het weer een vrij prijzige collectie zal zijn :)

    xoxo
    SarandaAdriana.com

    ReplyDelete
  6. Het is niet helemaal mijn smaak.

    De laarsjes vind ik wel leuk, maar ik heb al zoiets.
    En het jasje rechtsonder op de bovenste foto maar die vind ik echt te belachelijk duur!



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  7. Leuke blog heb je;)!
    vind de franje laarsjes en de eerste broek het leukste!!:)

    xoxox http://www.fayezlc.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO