Tuesday, September 17, 2013

LOOKBOOK || Gisele for H&M fall 2013

Dit keer een andere manier van een lookbook, eindelijk eens een filmpje.. Model Gisele Bündchen is het model voor de najaarscollectie van H&M. De collectie heeft een stoere vrouwelijke look met een mix van jassen en blazers en blousjes. En ik -als trouwe blousjesdrager- vind het weer een geslaagde collectie!

P.S. Als je naar H&M.nl gaat, kan je het liedje gratis downloaden. Wat vind jij ervan dat Gisele Bündchen het model voor de najaarscollectie is? En wat vind je van deze collectie?


6 comments:

  1. Hey je layout is anders of niet :)? Heb je zelf gemaakt? Mooi!

    ReplyDelete
  2. Ik vind het een mooi filmpje en er zitten alvast een paar leuke items tussen!

    ReplyDelete
  3. Ik durf het bijna niet zeggen maar ik vind Gisele er niet goed uitzien in deze campagne. Maar de outfits zijn wel leuk.

    ReplyDelete
  4. Gaaf filmpje is het :D De collectie vind ik ook erg mooi!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  5. jaaa prachtig!!! wordt er helemaal hebberig van;)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO