Saturday, September 21, 2013

INSPIRATION// Herfst

Sinds vandaag is het alweer officieel herfst. Van mij mocht de zomer nog wel ietsjes langer duren maar aan de andere kant vind ik herfst ook wel weer wat hebben. Weer vroeg donker, lekker de kaarsjes aan in huis. Met z'n alleen weer voor de buis, 's middags een lekker bakkie thee, i.p.v. terrasjes pakken een lekkere warme chocomelk MET slagroom drinken, nieuwe collecties en daar natuurlijk een groot deel ook van aanschaffen en zo kan ik nog wel véél meer leuke dingen aan de herfst opnoemen.

Tijd dus voor wat herfst-inspiratie! Ben jij al toe aan de herfst?

6 comments:

  1. Heerlijke inspiratie! :) Ik heb er ook al een in de planning staan :)

    Xx Alex

    ReplyDelete
  2. Leuke inspiratie! Herfst heeft toch wel wat gezelligs :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  3. het liefst wil ik natuurlijk dat de zomer niet weggaat, maar de herfst lijkt mij ook erg leuk! xx

    ReplyDelete
  4. Leuke inspiratie! Ik hou van de herfst! En ik ben je nieuwe volgster :)
    x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO