Thursday, September 5, 2013

FAVORITE// Birkenstock

Je vind ze mooi of je vind ze lelijk. Ik heb het over Birkenstocks. Ik vond ze een paar jaar geleden echt om niet aan te zien.. Maar nu is mijn mening dan toch veranderd. Ik zweer bij Birkenstock en ik wil zelfs geen andere slippers meer.

Ik heb zelf het model Madrid in het wit. De eerste week had ik mijn voeten helemaal onder de blaren zitten. Maar de tweede week had ik nergens meer last van en liepen ze als wolkjes. En dat doen ze gelukkig nog steeds! Als ik een hele dag gewerkt heb, trek ik thuis direct mijn Birkies aan. Door het goede voetbed krijg ik dan minder last van mijn rug.

Jaja, ik prijs ze echt de hemel in! Wat vind jij van Birkies?

9 comments:

  1. Ik wil de Arizona ook nog graag hebben :)

    Xo

    ReplyDelete
  2. Ik vond het juist een paar jaar geleden mooi en nu niet meer zo heel erg. Ze lopen wel heel lekker, maar ik heb toch mijn paar aan mijn zusje gegeven, haha.

    ReplyDelete
  3. I love birkenstock. Ze zitten super.
    Draag ze al meer dan 15 jaar lang!
    Heb er al ondertussen al veel versleten.

    De florida is mijn favoriet, heb nu zuurstok roze met metalic! zie hier


    I'm following you now on bloglovin
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    ReplyDelete
  4. I love birkenstock. Ze zitten super.
    Draag ze al meer dan 15 jaar lang.
    Heb er al ondertussen al veel versleten.

    De florida is mijn favoriet, heb nu zuurstok roze met metalic! zie hier


    I'm following you now on bloglovin
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    ReplyDelete
  5. Ik vind die met twee banden nu heel gaaf!

    ReplyDelete
  6. Hmm.. ik ben niet zo fan van deze slippers :(
    Doe mij maar hakken haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  7. Ik heb de zwarte Arizona! Lopen zo lekker!
    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

    ReplyDelete
  8. i love arizona :)

    http://jackennoir.blogspot.de/

    ReplyDelete
  9. Ik vind Birkenstocks wel leuk, maar zou er nooit zelf oplopen. Hou niet zo heel erg van slippers en deze passen ook wat minder bij mezelf.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO