Saturday, August 17, 2013

SHOPLOG// H&M 17082013

Ik had me nog zo voor genomen om de komende maanden niks meer te gaan bestellen.. Maar toen de nieuwe folder van de H&M op de mat lag, kon ik de verleiding niet weerstaan..

Mijn basic hemdjes zijn versleten en zo nu en dan 'leen' ik er ééntje uit mijn moeder haar kast. Maar toen ik de actie 3 halen 2 betalen zag, heb ik er direct drie besteld.
Ook ben ik al héél lang opzoek naar de perfecte parka. Aangezien ik een pony heb en het hier nog wel eens regent had ik er echt één nodig. Toen ik deze zag, wist ik het zeker. Dit is hem!
Witte blousjes kan ik er maar nooit teveel van hebben. Het liefst allemaal met een detail. En dat heeft deze blouse, namelijk studs op de schouders.
In mijn vakantie ben ik 5 kg(!) aangekomen.. En daar baal ik heel erg van. Ik merk het direct aan mijn broeken dus heb er maar direct ééntje aangeschaft die ik hopelijk wel pas!

Heb jij deze week nog iets besteld bij de H&M?

14 comments:

  1. Zo herkenbaar! Altijd wanneer ik de nieuwe folder van H&M binnenkrijg kan ik het ook niet weerstaan om gelijk wat te bestellen! Ik vind de parka echt geweldig trouwens!

    ReplyDelete
  2. Ik ben toevallig gisteren nog bij de H&M in Amsterdam geweest en heb daar een legergroene oversized gebreide trui gekocht. Super leuke aankopen en balen zeg dat je bent aangekomen. Als je dat er weer snel vanaf wil is een tip al om alleen maar water te drinken en als je skates hebt zeker een paar keer per week skeeleren.
    Ps; ik volg je op bloglovin'

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  3. Mooie broek :-) Ik heb nog nooit bij H&M online geshopt.

    ReplyDelete
  4. Leuke parka, zonde dat je broeken niet meer zo goed passen! Hopen dat de nieuwe goed zit

    ReplyDelete
  5. helaas niet echt leuke dingen gezien bij hnm :(
    http://memorable-days.net

    ReplyDelete
  6. Super leuk, vooral dat jasje! X

    ReplyDelete
  7. Wáuw, vooral die jas en de broek zijn echt súper gaaf!

    ReplyDelete
  8. Leuk! Mooie pastel kleurtjes zitten er ook tussen:)

    ReplyDelete
  9. Haha ik kan de folder ook nooit weerstaan! En jeetje 5 kilo is best veel, balen dat je daardoor niet meer lekker in je broeken zit. Ik hoop dat je wel lekker in je vel zit, en dat de broek die je net besteld hebt goed bevalt!

    xx

    ReplyDelete
  10. ik wilde afgelopen week de halve winkel wel leegkopen.. de herfst/wintercollectie is inderdaad echt super!
    xo www.thelooksforless.nl

    ReplyDelete
  11. Die schoenen deden bij mij trouwens geen pijn... Maar waar bedoel je precies? Want de bovenrand duwt bij één enkel wel een beetje irritant...

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO