Tuesday, August 27, 2013

REVIEW// 1001 extensions

Ik denk dat het bijna wel elke vrouw deze droom heeft: lang en mooi haar. En extensions zijn daar de oplossing voor! Extensions laten zetten is aan de dure kant en is vaak ook voor een langere periode maar tegenwoordig zijn er ook alternatieven zoals de clip-in extensions.

Clip-in extensions zijn extension die je zelf makkelijk kan inbrengen door middel van een clip. Toen ik thuis kwam van vakantie lag daar een pakketje (clip-in) extensions van 1001extensions. Je hebt de extensions in verschillende maten en kleuren. Ook heb je de keuze om te gaan voor extensions met krullend haar of stijl haar.
PRIJS:
De extensions die ik heb gekozen (clip-in) waren €224,50 maar zijn nu afgeprijsd naar €44,90(!) Op de website van 1001extensions vind je nog veel meer extensions in de aanbieding! En dat is best wel verrassend omdat de extensions gemaakt zijn van  100% natuurlijk haar!

PACKAGING:
De verpakking heeft bij mij wel echt een minpuntje gescoord. De extensions zaten namelijk verpakt in een plastic tasje van DHL zonder een label van 1001extensions.nl. Op hun website staat dat de extensions worden verpakt in bubbelplastic enveloppen of beschermende dozen. Ik heb ze niet ontvangen in een bubbelplastic envelop of doos, dus een beschermende verpakking ontbrak. Gelukkig, waren de extensions niet beschadigd en zijn ze dus in goede staat aangekomen:)


INCLUDED:
Ik heb gekozen voor  de 38 cm  licht blonde clip-ins met stijl haar. (krullend haar hadden ze toen helaas niet meer op voorraad). En dit zak erin:
- 1 band van 20 cm breedte en 38 cm in de lengte
- 2 banden van 15 cm breedte en 38 cm in de lengte
- 2 banden van 10 cm breedte en 38 cm in de lengte
- 2 banden van 5 cm breedte en 38 cm in de lengte
- 3 losse clips

CLIP INS:
Zo zien de clips eruit. Als je met beide duimen aan de zijkanten van de clips drukt gaan ze open en door er in het midden één keer op de drukken gaan ze weer dicht. Ik moet zeggen dat ze erg makkelijk in en uit gaan. HUGE PLUSPUNT. Ook zaten er drie losse clips bij voor als er eentje kapot gaat. Nog een pluspunt!
RESULTAAT:
Ik heb van mezelf erg dik haar met zo nu en dan veel slag. Toen ik de haar extensions ging testen was ik net daarvoor naar de kapper geweest en dat zorgde voor meer krullen. Voordat ik de extensions in heb gedaan, heb ik eerst mijn haar nog gestijld zodat het minder opviel dat ik extensions in had. De kleur ben ik ook nog steeds erg tevreden mee omdat ik een ombre effect in mijn haar heb zitten. Maar deze extensions hebben precies de goede kleur van mijn puntjes! Helaas viel het wel direct op dat ik extensions in had omdat de extensions een stuk dunner zijn dan mijn eigen haar (helaas). Dus als ik voor een optimaal resultaat wil gaan zal ik een extra pakketje extensions moeten bestellen..

PLUSPUNTEN:
- Goedkoop.
- Veel extensions in één pakje.
- 100% natuurlijk haar.
- Natuurlijke haarkleur.
- Makkelijk aan te brengen.
- Drie extra clips.

MINPUNT(JE)
- Verpakking.

Nu ik haar extensions heb, hoop ik dat mijn echte haar nu heel erg z'n best gaat doen om snel te groeien, haha! Heb jij al eens extensions uitgeprobeerd?

5 comments:

  1. Ik durf van die clip-in extensions niet helemaal aan, omdat ik veelste bang ben dat je het overduidelijk ziet zitten
    xo

    ReplyDelete
  2. Ik vind ze heel mooi! maar het is inderdaad een stuk dunner dan je eigen haar. Zonde!

    Xo

    ReplyDelete
  3. Het langere haar staat je leuk! Wel jammer dat het van ondere dunner is vanwege de extensions. Had je niet erbij gezegd dat je dik haar had? Dan kreeg je namelijk twee pakjes om te testen.

    Ik heb de extensions ook binnengekregen maar moet ze nog uitproberen.

    ReplyDelete
  4. Ahh, echt heel leuk dat jij ze ook heb gehad! Wat bizar dat jij drie clip-ins extra heb gehad, haha! Die heb ik namelijk niet gehad! Verder vond ik de verpakking ook wel een beetje vreemd verpakt, maar ik wist dus niet dat ze het zouden versturen met bubbeltjesverpakking e.d. en lag mijn pakketje dus niet al thuis omdat ik die dag weg was, want kreeg het dinsdag en moest helemaal een nieuwe afspraak maken om het pakketje te laten brengen door DHL, vreemd! Lang haar staat je echt heel erg mooi! :) Goede review!
    liefs

    ReplyDelete
  5. Oh haha, ik heb wel drie extra clips gekregen, ik had ze alleen helemaaal niet gezien in de verpakking, hahaha!
    liefs

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO