Wednesday, August 21, 2013

RECEPT// Green smoothie

Gut, wat heb ik hier lang over moeten twijfelen. Maar van de week heb ik het dan eindelijk geprobeerd: de green smoothie.

Het leek me al die tijd maar niks. Gewoon het idee dat je spinazie in een blender doet. En toen de smoothie uiteindelijk klaar was, zag het er gewoon heksengroen uit. Maar na één slok te hebben genomen, was i echt heel erg verbaast! Wat is dit goedje lekker zeg!

Ik ben begonnen met spinazie, banaan en yoghurt en dit is het resultaat. Hebben jullie wel eens een green smoothie geprobeerd?

6 comments:

  1. Gezond zeg! Ik ben bijna te beschaamd om het te zeggen, maar ik heb nog nooit een smoothie gedronken.

    ReplyDelete
  2. Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd, ik ga deze binnenkort maar eens maken...!

    ReplyDelete
  3. Oh heerlijk! Ik zit ook steeds te twijfelen of ik spinazie er in moet doen haha! Het lijkt me echt heel lekker! :)
    liefs

    ReplyDelete
  4. Wat leuk om dit te lezen want toevallig ben ik vandaag ook met mijn blender in de weer geweest, alleen werd mijn drankje niet groen maar bruin..

    ik volg je al tijdje :)
    misschien wil je mij terug volgen, nog een prettige vakantie of week!

    www.rachelkromdijk.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Ik heb het nog nooit geprobeerd, want het ziet er inderdaad niet zo smakelijk uit... Maar misschien toch eens een kans geven dan?

    ReplyDelete
  6. Hallo!
    Uw blog heeft onze aandacht getrokken vanwege de kwaliteit van de recepten. We zouden het leuk vinden als u zich zou aanmelden bij Volrecepten.nl zodat wij naar uw blog kunnen linken.

    Volrecepten.nl is een zoekmachine die de beste Nederlandse kooksites en blogs verzamelen van het internet. Enkele honderden blogs zijn hier al ingeschreven en profiteren van het verkeer die wij naar hun sites sturen.

    Om mee te doen met Volrecepten.nl, ga je gewoon naar http://www.volrecepten.nl/registreer-u-voor-de-topblogs-met-recepten
    Breng ons een bezoek!

    Groetjes Magdalena
    Volrecepten.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO