Thursday, August 15, 2013

personal// opruimdag

Héérlijk een weekje alleen thuis zijn. Lekker rustig en niemand die je vertelt wat te doen..Helaas moet ik wel gewoon het hele weekend werken en daarvoor moet het hele huis weer schoon zijn. Aangezien ik een enorme rommelkont ben en vooral alles lekker pas op het laatste moment opruim, is het nu toch wel echt tijd.

De wasjes draaien, de stofzuiger staat klaar, de vaatwasser is nog niet vol genoeg, het sopje is gemaakt en de dweil is onderweg. All good things come to an end..


16 comments:

  1. Succes met opruimen! Je hebt trouwens een leuke blog, ik volg je nu.

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  2. Haha, volgens mij ben ik een van de weinigen op aarde die opruimen heerlijk vindt.....

    Succes ermee!

    Xx Alex

    ReplyDelete
  3. Wel lekker om is een weekje alleen te zijn! X

    ReplyDelete
  4. denk maar aan het voldane gevoel als je klaar bent met opruimen, dan is het vast een stukje minder erg. Succes ;)!

    ReplyDelete
  5. Lekker bezig! :)

    Liefs, Mariette

    ReplyDelete
  6. Ik doe ook 1x in de week een extra grote schoonmaak. Ik houdt ervan als alles netjes en schoon is;)

    ReplyDelete
  7. Hah, ik had dezelfde tegeltjes in mijn vorige appartement :-) That said, ik haat opruimen. Daarom hou ik alles altijd heel netjes.

    ReplyDelete
  8. hahah succes met het opruimen ;)!

    ReplyDelete
  9. Alleen thuis zijn vond ik ook altijd zo heerlijk! Nu ben ik al een jaar uit huis (woon samen) en dat is zo fijn! En opruimen, ja... Nooit echt leuk. Maar een stuk minder erg als je op jezelf woon. Bij je ouders is het zo extra "moeten". Al ben ik altijd wel erg netjes.

    ReplyDelete
  10. Haha ik vind het ook heerlijk om alleen thuis te zijn, zo nu ook haha! Ik moet alleen ook het huis schoonmaken maar dat doe ik morgen wel, haha! Vandaag te lui voor :p
    liefs

    ReplyDelete
  11. Haha, het nadeel van alleen thuis zijn :p

    En wat gek dat mijn blog het niet deed, ik heb niks ervan gemerkt :s



    www.style-chameleon.com

    WIN 100 EUROS TO SPEND ON SHOES!!!

    ReplyDelete
  12. Succes met opruimen haha! :) Vandaag had ik ook een opruimdagje!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  13. ik hou der altijd wel van, opruimdagjes.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO