Thursday, August 29, 2013

PERSONAL// birthday cadeautjes

Een paar dagen geleden ben ik jarig geweest in Bulgarije. Daar heb ik het 's nachts samen met de meiden gevierd. Toen ik maandagavond bij vriendlief in de auto stapte, had hij nog een verassing voor mij..

..Namelijk; een camera met wifi. Zo handig voor mijn blog! Ook heeft vriendlief mijn kapotte Ipad laten repareren en heb ik een nieuw hoesje eromheen gekregen. Hoe lief!:) De rode portemonnee die je ziet liggen heb ik van de meiden gekregen. Alleen met deze cadeautjes ben ik al superblij!


9 comments:

  1. Wat een leuke cadeautjes! Die camera klinkt goed!

    ReplyDelete
  2. Leuke cadeautjes heb je gekregen! Die camera lijkt me super handig :)
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Proficiat met je verjaardag! ;) En echt leuke cadeautjes, die portefeuille is echt heel mooi!

    ReplyDelete
  4. super leuk! die camera met wifi lijkt mij ook echt handig!

    xxx
    Anouk
    www.stylememories.com

    P.s. Vandaag is de laatste dag om mee te doen aan mijn giveaway! doe jij al mee? :)

    ReplyDelete
  5. Ten eerste: nog gefeliciteerd :) Super lieve en leuke cadeautjes :) ik vind het altijd veel leuker om een cadeau te krijgen waar je echt wat aan hebt dan aan eindeloze prularia die dan een grappige bedoeling moeten hebben.
    Liefs, Demi

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke dingetjes :D
    Nog van harte gefeliciteerd trouwens!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen! Handig zo'n camera met wifi :)
    Nog gefeliciteerd!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO